Vrouwelijk Reisgezelschap gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

caroke27

Member
Hallo,

Mijn naam is Carolien en ik ben op zoek naar een reisgenoot of meerdere om vooral in juli-augustus een vakantie te doen. Ik ben 32jaar en single en aangezien mijn vriendinnen bijna allemaal bezet zijn zoek ik dus reisgezelschap wel enkel vrouwen. Ik ben een kleuterjuf dus kan enkel weg in de schoolvakanties. Zijn hier misschien nog vrouwen uit de Kempen die een reispartner zoeken laat me gerust al iets weten... leeftijd speelt niet zo een rol als maar wat klikt. ☺️Groetjes en hopelijk tot snel.

Hey Marjan, ben zelf ook van Meerhout maar januari zal voor mij niet lukken. Moest je in de toekomst nog iemand zoeken ☺️

Hi Caro,
Ik ben Sofie, 34j uit Oud Turnhout en ook nog op zoek naar een leuk reisgenootje.
Meestal maak ik een lange/verre reis buiten het hoogseizoen, maar in juli/augustus wil ik ook nog wel even de zon opzoeken.
Wat voor reis zou jij graag maken? naar waar?

Groetjes
Sofie

Hey!

Ik ben Nathalie (25) woon aan de rand van de Kempen en zoek ook gezelschap. Wat voor reis had je in gedachten en hoe lang? Ik zoek eerder een verre bestemming en een actieve reis, laat maar iets weten!

Groetjes,

Nathalie

hey nathalie, wat bedoel je met actief? Voor mij hoeft het zeker geen hele dag aan het strand liggen te zijn maar echt avontuurlijk ben ik niet. Verre reizen hangt er vanaf naar waar... Ik ben via dit forum al met iemand naar New York geweest maar ook al even goed naar turkije een iets rustigere vakantie. Je mag altijd een voorstel doen

Hey!

Ik ben enorm geïnteresseerd in Peru, voor 2 weken ongeveer.. maar heb nog niks voorbereid. Ik had ok graag naar Dubai gegaan voor een week dan ofzo.. ik heb veel ideeën, maar nog niks staat vast. Met actieve reis bedoel ik dat je de cultuur en het land echt leert kennen. Niet een hele week aan het strand liggen, maar er op uit trekken, uitstapjes maken. In Peru naar Matchu Pitchu wandelen. Zo van die zaken. Jij ideeën?

Nathalie

Dubai zou ik ook wel is willen doen ☺️ Voor cultuur ben ik zeker te vinden! Peru zegt me minder ale zal wel mooi
Zijn daar niet van maar ben bv geen rugzak toerist. Hollywood spreekt me ook wel aan maar natuurlijk speelt de prijs ook wel een rol van al die reizen
Wil veel graag zien maar moet nog betaalbaar blijven

In Hollywood ben ik geweest! Is wel eens interessant voor een dag, maar het is er heel druk om ergens te geraken in LA. Heb toen de west kust gedaan en de natuurparken. De natuurparken zijn heel mooi en het was zeker het geld waard! Mooiste reis die ik ooit gemaakt heb!

Ja Idd miss meer voor een rondreis en Idd is zijn geld waard zeker maar ik woon maar alleen en moet dus ook kijken wat ik met mijn geld doe daarom zei ik van niet te duur zijn.

Hoi dames!

Deze berichten spreken mij enorm aan :) Carolien, ik denk dat we een beetje in dezelfde situatie zitten... Maar ik heb ook de stap gezet om hier eens te informeren, ben echt benieuwd!
Ikzelf kom uit Westerlo en zou graag elke schoolvakantie op reis gaan als dat haalbaar is :) (een mens mag dromen hè!)

Voor mij zijn heel wat bestemmingen oké, zolang er maar zon is :) Ikzelf had het volgende in gedachten:

krokus/Hemelvaart: citytripje binnen Europa

paasvakantie: rondreis Jordanië, rondreis Zuid-Afrika, Dubai (meer strand/relax/paar uitstapjes), Cuba,...

augustus: weekje naar de zon bv. Zakynthos... maar rondreis van 2 weken moet mss ook wel lukken

Het maakt me op zich niet zo veel uit, zolang ik maar met leuk gezelschap kan gaan en ik nieuwe plaatsen ontdek.

Hallo,

Mijn naam is Carolien en ik ben op zoek naar een reisgenoot of meerdere om vooral in juli-augustus een vakantie te doen. Ik ben 32jaar en single en aangezien mijn vriendinnen bijna allemaal bezet zijn zoek ik dus reisgezelschap wel enkel vrouwen. Ik ben een kleuterjuf dus kan enkel weg in de schoolvakanties. Zijn hier misschien nog vrouwen uit de Kempen die een reispartner zoeken laat me gerust al iets weten... leeftijd speelt niet zo een rol als maar wat klikt. ☺️Groetjes en hopelijk tot snel.
heyn ik wil ook meegaan ? groeten

Wat is de wereld toch klein, ik kom ook uit Meerhout en ben nog op zoek naar reisgezelschap voor eind augustus - begin september 2017!
Over mezelf: ik ben 26 jaar, werk in de sales en ben single.
Aangezien ik dit jaar al een grote en drukke reis (Japan) gemaakt heb, zou ik in de zomer nog graag een week of 10 dagen naar Zuid-Europa gaan om wat te ontspannen. Liefst een plaatsje met zon, zee, strand, terrasjes en een cocktailtje.
Ben niet het type voor een all in, ik verken ook graag de omgeving, doe graag marktjes, stadbezoekje, enz. Een stranddag mag er ook zeker tussen zitten, zolang dat niet het enige is dat we doen.
Mochten jullie nog iemand zoeken voor zo'n reisje, laat gerust iets weten! :)

Groetjes
Dorien

Dag dotje,

Helaas past eind augustus voor mij niet meer. Ik zou liever in juli gaan of begin augustus. Ik sta int onderwijs dus september is geen optie. Moest je nog interesse hebben hoor ik het wel.
Groetjes

Hoi dames!

Deze berichten spreken mij enorm aan :) Carolien, ik denk dat we een beetje in dezelfde situatie zitten... Maar ik heb ook de stap gezet om hier eens te informeren, ben echt benieuwd!
Ikzelf kom uit Westerlo en zou graag elke schoolvakantie op reis gaan als dat haalbaar is :) (een mens mag dromen hè!)

Voor mij zijn heel wat bestemmingen oké, zolang er maar zon is :) Ikzelf had het volgende in gedachten:

krokus/Hemelvaart: citytripje binnen Europa

paasvakantie: rondreis Jordanië, rondreis Zuid-Afrika, Dubai (meer strand/relax/paar uitstapjes), Cuba,...

augustus: weekje naar de zon bv. Zakynthos... maar rondreis van 2 weken moet mss ook wel lukken

Het maakt me op zich niet zo veel uit, zolang ik maar met leuk gezelschap kan gaan en ik nieuwe plaatsen ontdek.
Dag Juf Stephanie en Caroke27,

Dit klinkt mij allemaal wel goed in de oren :)
Ben zelf ook single, 30 jaar, en hou erg van reizen en ik loop ook tegen deze problemen aan. Het lijkt mij wel erg leuk en gezellig! om met meerdere personen lekker naar de zon te gaan. Ik ben van 14 augustus tot 3 september vrij, ik hoop dat dit binnen jullie schoolvakanties valt ;)

Groetjes Gerda

Hallo iedereen,

Voor 2017 ben ik hier wat te laat denk ik. Maar wie heeft er zin om in 2018 samen naar de Azoren re gaan?
Laat maar weten.

Groetjes, Cathy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan