Vrouwelijke reisgenoot gezocht sept/okt, Thailand en Bali

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daniek

New Member
Hi, ik ben daniek, 24 jaar en wil graag in september een reis maken naar Thailand en Bali (misschien nog een land).

Ik hou van gezelligheid en stranddagen vind ik heerlijk. Ik zou het leuk vinden om soms in hostels te slapen zodat je meerdere mensen ontmoet, maar ook luxere verblijven voor de rust vind ik leuk!

Ben op zoek naar een gezellige meid van mijn leeftijd. (Insta; daniek.a)

Hoi Daniek, je berichtje spreekt mij aan. Ben zelf wel iets ouders. 31. Als je wil kan je mij op insta een berichtje sturen zodat we even kunnen contacten? Mijn insta: tamara_suneetha

Hi Daniek en Suneetha, ik was benieuwd of jullie nog elkaar al gevonden hadden of al op vakantie zijn geweest :) Ik ben zelf op zoek naar een reismaatje in oktober voor ongeveer 2 weken naar Azië. Mijn leeftijd is 28. Mochten jullie nog iemand zoeken, hoor ik dat graag!!

Hi Daniek en Suneetha, ik was benieuwd of jullie nog elkaar al gevonden hadden of al op vakantie zijn geweest :) Ik ben zelf op zoek naar een reismaatje in oktober voor ongeveer 2 weken naar Azië. Mijn leeftijd is 28. Mochten jullie nog iemand zoeken, hoor ik dat graag!!
Hoi Louise! Ik ga 21 oktober naar Bali. Ben jij er rond die periode ook? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan