Vrouwelijke reisgenoot voor weekje zonvakantie Europa augustus 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnaB

New Member
Vrouw, 42, zoekt iemand om weekje zonvakantie te boeken naar zonnig oord in Europa. Beschikbaar vanaf 29 juli t/m 15 augustus.

Ik zou dat misschien wel leuk vinden, ook bijvoorbeeld met een groepje. Zelf 45 jaar, vrouw. Ik kan tussen ongeveer 28 juli en uiterlijk 12 aug, een weekje lijkt me leuk

Ik ben 41 jaar en ook nog vrij de eerste 2 weken van augustus. Ik woon in Antwerpen.
Gewoonlijk reis ik nogal low budget, met kamperen of hostels als slaapplaats. Mijn voorkeur gaat uit naar een wandelvakantie in het groen, met af en toe een mini-city trip voor gezellige restaurants / terrasjes en iets meer cultuur.
Reizen in kleine groep zie ik ook wel zitten. Ev met auto richting oosten rijden en zien waar we uitkomen?
Als jullie dit zien zitten, hoor ik het graag en kunnen we ev volgende week afspreken om verwachtingen op elkaar af te stemmen?

Dag Nele.

Ik ben Peter, een 55-jarige pianist met een levenslange passie voor Spanje en al wat Spaans is.

Een goeie vriendin van mij lanceerde een, nader bekeken, geweldig idee.Om mijn passie voor het land te combineren met andere passies zoals geschiedenis en muziek en dit alles te delen met anderen (men zegt dat ik enthousiast en aanstekelijk kan vertellen) gaf zij aan dat ik op reis zou kunnen gaan met een aantal geïnteresseerden. Ze gidsen eigenlijk door Spanje.

Ik zie dat helemaal zitten. Ongedwongen, niet teveel plannen op voorhand, min of meer de reisroute bv die we samen kunnen uitstippelen. Koffers pakken en vertrekken!

Voel jij je geroepen om dit plan mee uit te werken en uit te voeren?
Ambiance verzekerd!

Un saludo!
Peter.

Hi Anna! Ik wil ook een weekje weg vanaf de 29e. Heb je al iemand gevonden? Ik ben 48 en woon in NL . Groetjes, Laurette

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan