Vrouwelijke reisgenote gezocht voor zonnige Europese bestemming

Status
Niet open voor verdere reacties.
- Wanneer wil ik reizen? Vanaf 30 juli 2021 (en dan graag zo snel mogelijk :) )
- Naar waar wil ik reizen? Europa: Griekenland, Slovenië, Italië, Kroatië - waar de zon maar schijnt en waar veel natuur is
- Hoe wil ik reizen? Per vliegtuig, heb zelf geen rijbewijs
- In welk soort accommodatie wil je verblijven? een rustig hotel, b&b maar GEEN hostel / dorm toestanden
- Met wie en met hoeveel wil ik reizen? Om te beginnen met één persoon, een avontuurlijke nieuwe reisvriendin om samen met twee nieuwe oorden te ontdekken.

Over mezelf:
Geen kids
Werk als administratief bediende
Ik hou van rust en natuur
Ik hou niet van drukke omgevingen met veel mensen
Het zou fijn zijn om hier een leuk reismaatje te ontdekken die ook in Antwerpen woont en in de toekomst er een nieuwe friend erbij?

Hi,

Ik heb wel interesse, ik heb in augustus vakantie. Ik ben ook precies naar dezelfde dingen zoals: zon, zee, strand in een lekker land. Ook vind ik het super leuk om avontuurlijke dingen te doen en leuke plekjes te bezoeken!
Ik kom zelf uit Brabant vlak bij België, laat me weten als je interesse hebt!

Hallo, Ben je een man of vrouw van welke leeftijd ong? ik weet niet of je in sept ook nog verlof hebt, zoja, dan heb ik mss wel een voorstel: wij hebben ook geen kids en zijn 2 single kennissen van West-en Oost-VLaanderen. Slovenië, Montenegro of Bulgarije met huurwagen. Water, natuur, botanische tuin of stadsbezoek, evt eens naar het strand, de markt...voor 1week of 10d. Als je dat iets zegt, laat maar iets weten! grtjs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan