vrouwelijke reisgenoten gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karenn

New Member
... voor in het najaar een weekje naar de zon met een last minute. Misschien kunnen we met een groepje gaan (35+) zal van de reacties afhangen:rolleyes:
Bedoeling van de reis : een combinatie van zon/rust/cultuur/lekker eten

Groetjes en misschien tot gauw

hey

ik ben geinteresseerd in je voorstel.
maar weet je waar je eventueel wilt gaan? en wanneer ongeveer?
Ik ben zelf 39jr en alleenstaand :biggrin:

greetzzz

weekje zon Valencia?

... voor in het najaar een weekje naar de zon met een last minute. Misschien kunnen we met een groepje gaan (35+) zal van de reacties afhangen:rolleyes:

Ik zoek 3 meiden van 35+ om mee te gaan naar Valencia eind september begin oktober wie heeft er zin?:rolleyes:
Groetjes
Jacky12051963

Hi Karenn,

Ben nieuw op deze site. Zoals jij 35+ (44j maar heb jonge look ;-) ) en wil ook graag in het najaar op reis.

Van waar ben je?

Zie mijn ad op 'maries'

gtjs,m

8-daaagse georganiseerde rondreis naar Jordanië

Hallo dames,

Ik heb nog een interessante combinatie van een lzonnige, culturele rondreis naar Jordanië gevonden met interessante prijzen voor vertrek eind november of half december. Iemand geïnteresseerd in meer info???

Hopelijk tot gauw,

Groetjes van Xeres

Hallo Karenn,

Ben geinteresseerd om met jou of in groep mee te gaan naar de zon.
Ben 44j (maar zie er 34 uit) en uit Antwerpen. Jij?

Als we met een paar vriendinnen zouden gaan, en omdat we elkaar niet kennen, stel ik clubmed voor; all in formule: geen gedoe met rekeningen betalen; veel keuze in sportactiviteiten en uitstapjes...en ze hebben singlekamers zonder toeslag..Alleen nog plaats vinden zie clubmed.com ; laatste 2 weken van dec. zijn wel de duurste van het jaar, prijzen x2. Ik kan mee tot 12/12 of in januari

Zie maar, ik hoor je wel

gtjs,maries

Dag Karen,

de combinatie zon /rust/cultuur
zegt me wel zeker wat.
Ik heb al een ticket naar Equador op 23 november tot en met 13 december.
Het is daar nu mooi weer. Ik ging met mijn vriend maar door werk kan hij niet mee. Zijn ouders zijn van daar en we zouden waarschijnlijk even in hun huisje aan de zee kunnen verblijven. Ik wil ook wel graag wat rondreizen. Zegt dat jou iets?

DAAG Leen:tongue:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan