Wandelreis La Gomera of Corsica, eind november

Status
Niet open voor verdere reacties.

zonnelicht

New Member
Hey,

Heeft er iemand zin om ofwel de vele kloven op La Gomera te verkennen, ofwel een stuk van de GR20 op Corsica te stappen? Het zou voor 2 weken zijn, eind november. (Kan ook weekje later of vroeger).
Corsica is dan wellicht al te koud, en zou ik volgend jaar in mei doen.

Ik ben op zoek naar een een sportieve reisgeno(o)t(e) die over een redelijke conditie beschikt om op een comfortabele manier al stappend mooie dingen te zien. Het idee is om een serieus stuk van het eiland te verkennen met een tent. Af en toe kunnen we natuurlijk eens wat deftiger logies nemen om eens goed te kunnen douchen en eten.

Als je interesse hebt kunnen we samen plannen!

Groetjes,

Benny

38j

Laatst bewerkt:
corsica

Dag Benny,

Ik heb de GR20 voor een groot stuk gedaan in september 2002, vanuit het noorden naar het zuiden. Je moet er wel rekening mee houden dat in november de hoogste toppen niet meer begaanbaar zijn omwille van sneeuw en ijs. Misschien toch beter iets vroeger op het jaar gaan?

Groeten,

Annelies

Bedankt voor de tip!

Inderdaad niet onbelangrijk...

Ik zal me focussen op La Gomera voor november, en Corsica voor april of mei, dat zal er beter op trekken... Vond je het trouwens de moeite, die beruchte GR20, of toch wat overroepen?

Groetjes,

Benny

gr20

Dag Benny,

Die GR20 was zeker de moeite, maar ik denk wel dat het koppen lopen is gedurende juli/ augustus. Ik ga er alleszins nog wel eens naartoe. Vorige keer heb ik zeer impulsief beslist om mee te gaan met vrienden, maar ik was helemaal niet in conditie. Puffen, zweten, afzien en dat met een zware rugzak aangezien we al ons eten enzo zelf hadden voorzien.
Maar zeer zeker een aanrader!

Groeten,

Annelies

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan