Wandelreis september

Status
Niet open voor verdere reacties.

Margot93

New Member
Hallo, ik ben een 23-jarige studente en ben op zoek naar 1 of meerdere mensen om samen een wandelreis te maken in september. Ik denk onder andere aan Italië, Spanje, Ierland, Schotland, Slovenië, Kroatië. Anders suggesties zijn zeker welkom. Ik zou graag wandelen gedurende 1-3 weken.

Hey Margot,

Ik hou van dergelijke reizen. Ik wandel super graag. De landen die mij interesseren uit jouw aanbod zijn Italië, Ierland en Schotland. Spanje, Slovenië en Kroatië heb ik al bezocht.
Het land dat mij persoonlijk aanspreekt is Ijsland.
Laat me maar iets weten als je interesse hebt.
By the way, mijn naam is Sofian, 20 jaar. In augustus heb ik tweede zit, vandaar dat ik heel graag zou reizen in september.

Sofian

Hoi Margot, lijkt me wel superfijn om drie weken in de natuur te wandelen...
Ik ga de eerste week van September al weg, maar misschien dat ik daarna nog mee kan gaan...
Maar ligt ook aan de kosten, kost zoiets veel?
Of hoe wil je overnachten? in een hostel of tent?
En train je van te voren ook om het zolang vol te kunnen houden?

groetjes vivianne

Dag Margot,

Geen idee of je al iemand gevonden hebt of niet .. Ik had nog wat te veel verlof over dus ik ga soieso nog een week er op uit, ik heb de laatste week van September vrijaf genomen. Misschien zou de week erna vrijaf nemen ook nog mogelijk zijn. Laat je hoe dan ook eens weten of je nog naar iemand op zoek bent ?
Btw ik heet Arne, 25, woon in Oost-Vlaanderen. Ben al afgestudeerd :)

Oh ja, aangezien we al September zijn ga je wel snel moeten zijn met een reactie als je nog interesse hebt :) Ik probeerde eerder al iemand te vinden via wegwijzer.be, maar de persoon die toen reageerde heeft intussen afgehaakt ! Ik moet dus ook snel werk moeten maken van mijn verlof ;)

Om ook een duit in het zakje te doen : ikzelf was op zoek naar iemand voor te kamperen/wandelen/kajakken in Bialowieza in Polen. Dat zijn die fameuze laatste oerbossen van Europa. Met bisons ! Helaas zijn ze daarnu met een serieuze houtkap begonnen - vandaar dat ik ze graag dit jaar of volgend jaar wou bezichtigen. Ik heb net de weersverwachtingen opgezocht en het ziet er daar nog behoorlijk uit :) maar ik hou ook van zomerse eilandjes rond Kroatie of Griekenland hoor !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan