Hoi allen,
Vermits ik in Europa, zo wat alle mooie plekjes heb ontdekt, lijkt het mij nu tijd voor het grotere werk. De bestemming kiezen we samen, zolang het maar ver genoeg is ;-)! Wel verkies ik momenteel Azië als grootste kanshebber! Ik heb de eerste stappen reeds gezet door in boeken rond te neuzen! Hierbij geniet Laos, Cambodja, Vietnam, Myanmar en Indonesië de voorkeur maar misschien heb jij als mogelijke reisgenoot ook nog suggesties! Die zijn uiteraard altijd bespreekbaar vermits het voor ons beiden een toffe, leuke, fantastische ervaring moet worden! Het liefst zou ik graag willen rondtrekken maar uitstapjes doen vanuit een bepaald hotel is zeker ook een optie! De periode is eveneens bespreekbaar aangezien ik nog veeeeel verlof heb om op te pakken!
Ohja, ik ben een 29 bijna 30jarige jongeman, levensgenieter, pleziermaker en af en toe maatschappelijk werker uit de altijd rustige en prachtige kempen (België) die, als ik mijn vrienden moet geloven, heel sociaal en spontaan is, graag praat over de dingen des levens maar zeker even graag lacht en plezier maakt! Het leven is al zwaar en kort genoeg, dat je ten volle moet genieten van momenten zoals reizen! Als jij ook die visie hebt, kijk ik uit naar jouw reactie! Waar jij vandaan komt, welke opleiding je hebt gehad, of je al veel of weinig gereisd hebt, maakt allemaal niets uit... Ik sta open voor veel mensen maar zou toch het liefst met iemand reizen die dezelfde leeftijd en dus vaak levenservaring heeft, laat ons zeggen tussen 24 en 32jaar oud! Ervaring niet vereist, zin om plezier te maken en nieuwe dingen te ontdekken wel ;-)!
Hopelijk tot snel! Greetz, Lars
PS. Aangezien ik graag surf, sta ik ook open voor een surfvakantie!