Weekje Griekenland (of Spanje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

ganymedes

New Member
Hallo, ik ben een rustige sympathieke single jongeman van 37. Ik heb nog geen vakantie genomen dit jaar en zou graag in juni, juli of augustus nog eens op vakantie willen naar het zonnige zuiden (bij voorkeur Griekenland). Ik verkies een strand- ontspanningsvakantie met een tikkeltje cultuur erbij. Dus: wat relaxen, wandeling, avondmarktje, snorkelen in zee, fiets huren of boottochtje maken, zwemmen, boekje lezen aan het strand en zwembad, iets gaan bezoeken,... Ben je een rustige jongedame (geen uitgaanstype) tussen de 30 en 37j en spreekt bovenstaande opsomming je aan dan kan je mij altijd een berichtje sturen. Ik wil nog kwijt dat ik een deftige jongeman ben, hoger diploma, en niet uit ben op een avontuurtje! Ik zie het gewoon (net als velen) niet zitten om alleen op reis te gaan en heb na een druk 'bureaujaar' toch wel nood aan wat extra ontspanning, vandaar deze oproep. Ieder zijn eigen kamer en respecteer ook de privacy van mijn reisgenote en heb er ook geen probleem mee als je eens een dagje of 2 voor jezelf wil hebben ! Groetjes , Rudi

Griekenland/Italië

Hey, ik ben een 33-jarige "jongedame", zoals je het zelf zo noemt ;-) en ben ook op zoek om met iemand op reis te gaan.
Normaal ga ik praktisch elk jaar met een groep mee ("Joker", "Anders Reizen") maar heb er dit jaar geen zin in omdat ik het gevoel heb dat je meer betaalt voor de begeleiding dan iets anders. En je blijft gebonden aan de dagplanning.

Ik dacht dit jaar aan Griekenland (Pelopponessos), Italië (Toscane) of richting Montenegro/Kroatië.
In elk geval een Zuiders (Europees) land.

Net als jij ben ik ook "serieus" met HOKT-diploma en helemaal niet op zoek naar avontuurtjes.

Vermits mijn collega's in juli vakantie nemen en juni nogal kort op de bal is, komt augustus mij het best uit (vanaf 2de helft).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan