Weekje (leren) surfen op Fuerteventura

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sven, bedankt voor je reactie.
Ik heb je net een mail gestuurd.

Als er nog geïnteresseerden zijn, laat maar weten :-).

groetjes, Geert

Hey! Heb ook wel interesse in weekje Fuerte :) ik zou wel enkel begin maart kunnen vertrekken. Bijv 2/3. @ Geert, heb je berichtje gestuurd. Groetjes Tim

Hey,

Is er iemand die interesse heeft om eind februari of begin maart een weekje te gaan leren golfsurfen op Fuerteventura? Het is niet gemakkelijk maar wel super plezant en het is daar heel het jaar door aangenaam weer. Ik weet er een toffe surfschool (Protest Surfcenter Fuerteventura | Escuela, tienda y surf camps). Voor kitesurfers is het ook een zeer goeie locatie.
Bij interesse, geef maar een seintje!

groetjes

Ho

Mijn neef Pieter Deschutter woont en werkt in fuerte en is helemaal thuis in t surfwereldje. Mss ff zoeken op fb met vraag naar places to see en misschien accomodatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Surfen staat altijd wel op m'n verlanglijstje. Alleen weet ik pas begin of half februari of en wanneer ik op reis zou kunnen gaan.
En het is hier intussen ook al een redelijk mannenclubje...
Groetjes,
Elke

Hey, ik heb mss ook wel interesse. Elke, wat meer vrouwen kan nooit kwaad he! Haha. Maar over welke prijs spreken we hier ongeveer? Want ik heb er ook geen fortuinen voor over :)

Hoi hoi! Ik ga regelmatig naar Fuerte (voor vrijwilligerswerk). Heb het hele eiland al verkend maar surfen kwam er helaas nog nooit van.
Niet meteen een reis naar daar gepland maar moest je in de toekomst naar ginder trekken mag je altijd iets laten weten :)

Hey iedereen, sorry dat ik hier niet meer reageerde. Ik kreeg blijkbaar geen meldingen meer van nieuwe berichten hier en ik had de post
ook een tijd niet meer bekeken vermits ik intussen met een vriend had geboekt. We vertrekken binnen een goede week voor een weekje
naar Lanzarote om daar te gaan surfen. Maar id toekomst ga ik zeker nog wel surfen dus mssch dan :-)...

Hey,

Al even geleden dat iemand nog gepost heeft.

Ik zou graag in het najaar en ook komende winter een surfreis maken. In het najaar kan in Europa; in de winter beter naar exotischer oorden zoals Sri Lanka, Peru, Australie, Zuid-Afrika,...

Wie heeft interesse?

Groetjes,

Johan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan