Weekje New York oktober

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ikje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ikje

New Member
Hoi allemaal,

In oktober zou ik graag voor een weekje naar New York willen gaan. Aangezien de meeste mensen in mijn naaste omgeving andere verplichtingen hebben, zoek ik via deze weg een reisgenoot.

Liefst iemand sociaal, met een goed gevoel voor humor en niet vies van een avondje stappen of middagje winkelen. Man of vrouw maakt niet uit.

Zelf ben ik een vrouw van 30.

Heb je interesse of nog vragen, neem dan gerust contact op.

Groetjes

Hallo Ikje,

Ik was wat aan het rondneuzen op deze site en zag jouw bericht en het sprak mij wel aan. Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Niels en ben 31 jaar. Ik vind reizen het mooiste wat er is.
Zo ga ik de laatste jaren vaak op singlereis. New York ben nog ik niet geweest, maar staat zeker op mijn verlanglijst. Laat maar weten of je belangstelling hebt. Groet, Niels

Ik was enkele jaren geleden in NY en ik kan je verzekeren dat 't een fantastische stad is. Altijd iets te doen: prachtige musea, shopping, theater, ... en de mensen zijn erg vriendelijk en staan klaar om te helpen of je de juiste richting te wijzen.
Ik wil zeker nog een keertje terug, in combinatie met Washington. Ik ben erg cultuur-minded.
Niels, welke reizen heb je zoals gedaan als single? Heb je tips voor mij? Ik ga naar Boedapest in oktober met een groep singles, wel vreemd, zo op reis met een groep mensen die je niet kent...maar ik ken niemand meer die ook single is en zelfde interesses heeft.

Leuk dat je de stap gaat zetten om een singlereis te doen. Voor de eerste keer is het zeker spannend. Als jij je sociaal opstelt dan komen de contacten vanzelf en maak er gewoon het beste van. Zelf ben ik o.a. in Turkije, Zuid-Afrika en Spanje geweest met een singlereis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan