Weg uit NL met de wintermaanden

• Onderwerp starter Onderwerp starter DM13089
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

DM13089

Guest
Beste Reismaatje, Sinds vorig jaar ben ik met vervroegd pensioen ( 64) en voor het eerst gesnoven hoe het is om te overwinteren in Zuid Spanje. En dat is mij prima bevallen samen met mijn trouwe eigenwijze viervoeter Karel ( kruising ruw/glad harige teckel ) trekken wij er samen regelmatig op uit. Heerlijke strandwandeling of op de fiets. En zeker gaat Karel niet altijd mee..want tijd voor mijzelf neem ik ook. Kletsen wat af 😂 en denk dat wij elkaar aardig begrijpen na 10 jaar. Maar hoe dan ook het blijft een hond. Vandaar ik het leuk zou vinden om aankomende reis dit samen te doen met een leuke vlotte spontane goed uitziende vrouw van rond de 50 die het ook leuk vind om met ons mee te reizen met de auto naar de plek van bestemming. Waar ik een appartement heb gehuurd van oktober tm maart 2023. Het appartement is ruim met 2 slaapkamers 2 badkamers en een terras. En op loop afstand van strand / zee en Zon! Gezellig samen ding doen prima maar zonder verplichtingen maar wel communiceren. Want ruimte voor jezelf is een must ( tenslotte zijn we niet getrouwd…😂) De kosten doen we fifty / fifty zodat wij hier later geen discussies over krijgen. Zelf denk ik aan een huishoud potje welke we 1x per week aanvullen. Al met al zijn de levensbehoeften zoals dagelijkse boodschappen, eten buiten de deur , tandarst..jaja , medicijnen enz aanzienlijk goedkoper als in NL. Al vind jij net als ik koken voor ons beide ook geen doodzonde maar zo nu en dan een hapje buiten de deur kost de wereld niet..rijden we naar portugal ( ca 5km rijden ) eet je voor rond een tientje en lekker.! De periode dat je wil blijven ligt uiteraard geheel aan jezelf. Wil je eerder terug kan je vanuit Faro ( Portugal ) terug vliegen. Maar wie weet bevalt het ons zo goed dat we samen weer terug rijden. Loop de zaken wellicht teveel vooruit laat ik eerst maar eens afwachten wie zich melden en kijken of het wederzijds goed voelt. Uiteraard zullen we elkaar eerst ontmoeten, is het gevoel wederzijds goed wellicht nog een aantal x zodat we ruim voor vertrek in oktober zoiets hebben van ja gezellig we gaan ervoor!! Ben benieuwd. indien je reageert wel graag met een recente foto zodat ik alvast een indruk kan krijgen. Berichtje terug krijg je van mij altijd! Een recente foto van mij en Karel is heel recent nml 3 juni j.L genomen ivm nieuw buddyzit om uit te proberen. Want die gaat straks mee naar Spanje. Heb je een E-bike nemen we die zeker mee. Oja misschien toch wel belangrijk te vermelden…hou je van drukte, massa, toerisme, alla Torremolinos / Benidorm zal dit je niet aanspreken. Hou je Spanje zoals het is met kleine pleintjes, terrasjes maar ook s’morgens bijna alleen op het strand te lopen dan reageren! Te veo pronto ( altijd makkelijk die vertaal App. 😉) Groetjes.

Bijlagen

• 116E96FC-D6F1-4DCB-8792-0765F5A74CAF.webp
    116E96FC-D6F1-4DCB-8792-0765F5A74CAF.webp
    2.1 MB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan