wereldreis

Status
Niet open voor verdere reacties.

malouboom

New Member
hallo iederee

ik ben op zoek naar iemand die met mij de wereld wil gaan bekijken.
ik wil heel graag naar de continenten latijns amerika, afrika en azie.:good:
als jij ook nog deze droom hebt dan hoor ik het graag.
mijn plan was om 2010 weg te gaan voor een jaar of langer.
ik ben een vrouw van 21 en zoek iemand rond mijn leeftijd die ik van tevoren al goed kan leren kennen. en samen de reis mee kan plannen.
als dit je aanspreekt hoor ik het heel graag.:cool:

ik zou wel willen want de kans da ik slaag op die leger test is klein en in 2010 ben ik juist afgestudeert maarja je bent wel 5 jaar ouder :s vaanwaar ben je eigenlijk ? ik heb ook een berichtje gedaan op dit forum staat meer uitleg over mij op
email : [email protected]
wil ook dezelfde continenten als jou bezoeken

Hey Malou,

Ik ben 2 jaar geleden naar de Himalaya geweest in (georganiseerd) groepsverband en wil nu op eigen houtje de wereld gaan ontdekken. Zuid Amerika en Afrika staan ook boven aan mijn lijstje, maar m`n hart ligt bij Azie. Omdat het best een onderneming is, en ik nog even de tijd nodig heb om flink wat bij te verdienen zal ik die 2 jaar ook wel nodig hebben. Omdat ik verder niemand in mijn omgeving heb die dit avontuur aan durft ben ik nu opzoek naar een reisgenoot waar ik van op aan kan.

Heb jij al enige ervaring met reizen? en hoe serieus zijn je plannen?
Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes Alain(23) :smile:

Hey Malou,

Ik ben 2 jaar geleden naar de Himalaya geweest in (georganiseerd) groepsverband en wil nu op eigen houtje de wereld gaan ontdekken. Zuid Amerika en Afrika staan ook boven aan mijn lijstje, maar m`n hart ligt bij Azie. Omdat het best een onderneming is, en ik nog even de tijd nodig heb om flink wat bij te verdienen zal ik die 2 jaar ook wel nodig hebben. Omdat ik verder niemand in mijn omgeving heb die dit avontuur aan durft ben ik nu opzoek naar een reisgenoot waar ik van op aan kan.

Heb jij al enige ervaring met reizen? en hoe serieus zijn je plannen?
Ik hoop wat van je te horen.

Groetjes Alain(23) :smile:

hoi.
wat leuk dat je zo snel reageerd.
ik heb ook niemand in mijn omgeving die dit met mij aan wil gaan. daarom ben ik zo op zoek naar een reisgenoten. in ben 2 jaar geleden in een groepsreis naar kenia geweest en vorig jaar zelf een maand door thailand gereisd.
mijn plannen zijn echt heel sirieus. ik heb al heel veel informatie opgezocht en heb al een idee van de kosten enzo in mijn hoofd. heb jij al een idee van de kosten enzo. dan zou ik dat graag horen. ik ben nu 21 en woon bij den bosch. hoe oud ben jij er waar woon je ergens?
hoop weer snel wat van je te horen.
malou

ik zou wel willen want de kans da ik slaag op die leger test is klein en in 2010 ben ik juist afgestudeert maarja je bent wel 5 jaar ouder :s vaanwaar ben je eigenlijk ? ik heb ook een berichtje gedaan op dit forum staat meer uitleg over mij op

hoi

wat leuk dat je zo snel reageerd. ik had je oproep al gelezen en zat inderdaad een beetje te twijfelen of ik wel moest reageren vanwegen het leeftijd verschil. maar wel leuk dat jij dat nu wel doet.
ik woon in vlijmen dat is ben den bosch.
wat was jouw plan van landen het reizen en het budget.
hoor graag iets terug.
malou

hoi

wat leuk dat je zo snel reageerd. ik had je oproep al gelezen en zat inderdaad een beetje te twijfelen of ik wel moest reageren vanwegen het leeftijds verschil. maar wel leuk dat jij dat nu wel doet.
ik woon in vlijmen dat is bij den bosch.
wat was jouw plan van landen het reizen en het budget.
hoor graag iets terug.
malou

y

hy malouboom
k zou willen vertrekken naar zuid-afrika daar vanalles zien veel van zuid-afrika .
Dan door naar new-zeeland , australie dan een stuk van zuid-oost azie : thailand, laos, vietnam, cambodja, india, etc... . En dan dwars door midden afrika ... is wel veel en lang maar doe het liefst alles te gelijk lekker lang weg :p
groetjes Toon

ps: zou ook leuk zijn met 3 of meer ...

hoi Marlou

Ik ben 23 en heb een tijdje in Breda gewoond voor m`n studie, maar omdat de opleiding niet echt bij me paste ben ik weer terug gegaan naar Domburg (zeeland)

Ik heb nog geen exacte prijs in gedachten maar wil het wel ( indien mogelijk ) zo goedkoop mogelijk houden. Ik heb zelf niet veel nodig, maar vind veiligheid wel één van de belangrijkste dingen op zo`n reis.

Ik heb m`n hele leven al de wens gehad om de wereld te ondekken en te ervaren, maar het is pas sinds kort dat ik serieuze plannen aan het maken ben.

Kenia was vast erg mooi, jammer dat het daar nu zo`n chaos is.

Groetjes Alain

hy malouboom
k zou willen vertrekken naar zuid-afrika daar vanalles zien veel van zuid-afrika .
Dan door naar new-zeeland , australie dan een stuk van zuid-oost azie : thailand, laos, vietnam, cambodja, india, etc... . En dan dwars door midden afrika ... is wel veel en lang maar doe het liefst alles te gelijk lekker lang weg :p
groetjes Toon

ps: zou ook leuk zijn met 3 of meer ...

dat kilnkt heel goed. alleen trekt australie en new-zeeland mij niet echt. ik ga dan liever naar zuid-amerika. wat vind je van zuid-amerika. met meerdere mensen lijkt mij ook wel heel leuk maar dan moet je al snel met zijn vieren zijn want met zijn drieeen een kamer dat is denk ik wel heel lastig. dat is al wel meteen heel praktisch he.
heb jij al iets van een bedrag in je hoofd?
in zuid-amerika, afrika en australie doe je ongeveer een maand met 1000 euro en in azie is dat 500. dan heb je al een beetje een idee wat het allemaal gaat kosten.
groetjes malou

hoi Marlou

Ik ben 23 en heb een tijdje in Breda gewoond voor m`n studie, maar omdat de opleiding niet echt bij me paste ben ik weer terug gegaan naar Domburg (zeeland)

Ik heb nog geen exacte prijs in gedachten maar wil het wel ( indien mogelijk ) zo goedkoop mogelijk houden. Ik heb zelf niet veel nodig, maar vind veiligheid wel één van de belangrijkste dingen op zo`n reis.

Ik heb m`n hele leven al de wens gehad om de wereld te ondekken en te ervaren, maar het is pas sinds kort dat ik serieuze plannen aan het maken ben.

Kenia was vast erg mooi, jammer dat het daar nu zo`n chaos is.

Groetjes Alain

hoi alain

het was heel mooi in kenia, het is inderdaad een heel gek idee dat ze het nu weer allemaal aan het kapot maken zijn,
ik ben ook niet van plan om het allemaal heel duur te maken maar je hebt toch al snel heel veel geld nodig. zal ik dan maar even een leuk bedrag noemen. 15.000 euro daar kan je makkelijk een jaar of langer voor weg. en dan heb je het echt niet lux onderweg. wat vind je daarvan.
groetjes malou

dat kilnkt heel goed. alleen trekt australie en new-zeeland mij niet echt. ik ga dan liever naar zuid-amerika. wat vind je van zuid-amerika. met meerdere mensen lijkt mij ook wel heel leuk maar dan moet je al snel met zijn vieren zijn want met zijn drieeen een kamer dat is denk ik wel heel lastig. dat is al wel meteen heel praktisch he.
heb jij al iets van een bedrag in je hoofd?
in zuid-amerika, afrika en australie doe je ongeveer een maand met 1000 euro en in azie is dat 500. dan heb je al een beetje een idee wat het allemaal gaat kosten.
groetjes malou

ja men bedoeling is dus van toch wel een jaar weg te zijn en dat kost natuurlijk veel geld ...
ik ben momenteel veel aan het uitzoeken enzo waar de favo bestemmingen zijn enal
en ja zuid amerika trekt me wel aan daar wil ik liefs alles zien :p dan dwars door afrika en een stuk azie ik denk toch een dik jaar onder weg

Laatst bewerkt:
He Malou, (zonder r) :smile:

Als ik het zo een beetje inschat kom je daar inderdaad wel aan.
Zuid Amerika is nu eenmaal een stuk duurder dan Azie.
Ik ben nu bezig met het maken van een lijst van de landen die ik zowiezo in dat jaar gezien wil hebben. Weet niet of jij alles al exact hebt uitgestippeld maar misschien kunnen we die lijstjes een x naast elkaar leggen om te kijken of onze interesse een beetje overeen komen.

Als je msn hebt, kun je me e.v.t aanmelden op: ( [email protected] )

Groetjes Alain

He toontje,

Heb je al veel gereisd in het verleden?
Je plannen klinken echt mooi. Het maakt niet uit of je jong bent, als je maar genoeg
informatie in wint en goed nadenkt waarom je zoiets wilt doen, daarna kun je pas knopen doorhakken.

Groetjes Alain

ja men bedoeling is dus van toch wel een jaar weg te zijn en dat kost natuurlijk veel geld ...
ik ben momenteel veel aan het uitzoeken enzo waar de favo bestemmingen zijn enal
en ja zuid amerika trekt me wel aan daar wil ik liefs alles zien :p dan dwars door afrika en een stuk azie ik denk toch een dik jaar onder weg

klinkt heel goed!!!!
dat was ook mijn plan. heb je ook al wat dingen uitgezocht van geld enzo
je kan me ook rechtstreeks mailen dat is meschien wat makkelijker mijn mail adres is [email protected]

He Malou, (zonder r) :smile:

Als ik het zo een beetje inschat kom je daar inderdaad wel aan.
Zuid Amerika is nu eenmaal een stuk duurder dan Azie.
Ik ben nu bezig met het maken van een lijst van de landen die ik zowiezo in dat jaar gezien wil hebben. Weet niet of jij alles al exact hebt uitgestippeld maar misschien kunnen we die lijstjes een x naast elkaar leggen om te kijken of onze interesse een beetje overeen komen.

Als je msn hebt, kun je me e.v.t aanmelden op: ( [email protected] )

Groetjes Alain
dat is een goed idee.
ik ben niet vaak op msn maar het is meschien wel makkelijker om rechtstreeks naar elkaar te mailen. mijn mail adres is [email protected]

He toontje,

Heb je al veel gereisd in het verleden?
Je plannen klinken echt mooi. Het maakt niet uit of je jong bent, als je maar genoeg
informatie in wint en goed nadenkt waarom je zoiets wilt doen, daarna kun je pas knopen doorhakken.

Groetjes Alain

niet echt eigenlijk heel veel zonvakanties maar ben ook 2 keer mee op cm geweest 1 keer naar swarshee voor 10 daag en 1 keer naar bulgarije

klinkt heel goed!!!!
dat was ook mijn plan. heb je ook al wat dingen uitgezocht van geld enzo
je kan me ook rechtstreeks mailen dat is meschien wat makkelijker mijn mail adres is [email protected]

ja van geldhad ik iets gevonden dat je in azie elke dag 20 dollar mag opdoen als je dan een visum vaan 50 euro koopt moet je dan 5 dagen op 10 euro leven zodat je toch wel elke dag aan die 20 dollar blijft.
pak dat het een gimmidelde van de werelreis 30 euro of zo per dag is (ik weet niet vl het in zuid-amerika en afrika kost ) dan kun je uittellen he stel dat je 15000 euro hebt :

15000/30 dan kan je 500 dagen weg zijn ! dat is een klein 1.5 jaar weg tel daar dan de vliegtuigkosten en andere vervoerskosten van boot en zo dan zit je aan een dik jaartje weg . voila zo denk ik erover

Laatst bewerkt:
ja van geldhad ik iets gevonden dat je in azie elke dag 20 dollar mag opdoen als je dan een visum vaan 50 euro koopt moet je dan 5 dagen op 10 euro leven zodat je toch wel elke dag aan die 20 dollar blijft.
pak dat het een gimmidelde van de werelreis 30 euro of zo per dag is (ik weet niet vl het in zuid-amerika en afrika kost ) dan kun je uittellen he stel dat je 15000 euro hebt :

15000/30 dan kan je 500 dagen weg zijn ! dat is een klein 1.5 jaar weg tel daar dan de vliegtuigkosten en andere vervoerskosten van boot en zo dan zit je aan een dik jaartje weg . voila zo denk ik erover

hey
ik had het bedrag van 15.000 ook in mij hoofd. in had al wat dingen uitgezocht en in azie kan je een maand met 500 en in zuid-amerika en afrika 1000 voor een maand

hey
ik had het bedrag van 15.000 ook in mij hoofd. in had al wat dingen uitgezocht en in azie kan je een maand met 500 en in zuid-amerika en afrika 1000 voor een maand

ja dat komt ongeveer op het zelfde neer das azie 17 euro per dag en zuid-amerika en afrika 33 per dag dan ligt het gemiddelde dus zelfs nog alnger dan kom je met 15000 euro zeker een dik jaar toe

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan