D
DM12995
Guest
Hoi,
Ik ben op zoek naar een reisgenoot om eind juli/ begin augustus naar Spanje te reizen. Ik zal starten als digital nomad in Spanje dus de bedoeling is om daar zeker enkele maanden te verblijven. Mijn vraag is echter of iemand het ziet zitten om mee te reizen naar daar en wie heeft ideeen qua vervoer? Ik neem niet zo graag het vliegtuig omdat ik graag iets meer zie van de omgeving en met de voetjes op de grond blijf
. Je hoeft uiteraard zeker ook niet maanden daar te verblijven maar ik zoek vooral iemand om de reis heenreis naar Spanje te maken. Uiteraard kan het ook om samen daar een tijdje te verblijven maar dat is geen vereiste maar het zou wel leuk zijn
. Wil je mee met de trein, bus, auto? Neem contact op. Ik heb zelf geen wagen meer in deze periode omdat ik mijn wagen zal verkopen alvorens ik naar Spanje vertrek. Qua regio weet ik nog niet geheel zeker waar ik heen ga maar zeker en vast ergens dichtbij zee in een stad (gezien ik geen wagen heb en dus dichtbij de winkels wil verblijven).Mogelijks kunnen we iets voor elkaar betekenen! Misschien tot snel?
Ik ben op zoek naar een reisgenoot om eind juli/ begin augustus naar Spanje te reizen. Ik zal starten als digital nomad in Spanje dus de bedoeling is om daar zeker enkele maanden te verblijven. Mijn vraag is echter of iemand het ziet zitten om mee te reizen naar daar en wie heeft ideeen qua vervoer? Ik neem niet zo graag het vliegtuig omdat ik graag iets meer zie van de omgeving en met de voetjes op de grond blijf