Wie o wie gaat met me mee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Emma H

New Member
Hallo allemaal!

Ik ben Emma, 23 jaar, studeer in Utrecht en ga in september mijn laatste jaar in.
Dit is misschien wel mijn laatste zomervakantie omdat ik na mijn afstuderen moet gaan werken dus het lijkt me leuk om er wat van te maken. De laatste drie weken van augustus heb ik vrijgehouden voor een vakantie alleen één probleempje.. Mijn reisgenoot heeft afgezegd. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een nieuwe!

Mijn plan was om te gaan interrailen. Een roadtrip met de auto lijkt me ook super leuk maar helaas heb ik zelf geen auto. Ik heb wel een rijbewijs. Vliegen doe ik liever niet vanwege mijn irrationele maar hardnekkige angst voor de metalen buizen.

De bestemming ligt nog open, ik ben voor veel dingen in. Belangrijk vind ik om ook de natuur op te zoeken, niet alleen steden maar een combinatie is ook leuk. Ik dacht zelf aan bijvoorbeeld richting de Alpen, Dolomieten of een hele andere kant: Schotland of Scandinavië. We kunnen ook meerdere landen bezoeken. De reis gaat natuurlijk niet alleen om de bestemming, het reizen zelf moet ook leuk zijn. Ik ben niet zo van de strandvakanties en de hele dag in de zon liggen en zwemmen.

Het lijkt me verstandig om voor vertrek elkaar te leren kennen. Als we heel ver van elkaar vandaan wonen kan het ook nog via Skype. Mijn voorkeur gaat uit naar iemand rond mijn leeftijd, in de 20. Man/vrouw maakt niet uit, als er maar een klik is. Of je rookt maakt me ook niet uit, ik ben zelf gestopt maar heb er geen last van en doe er voor de gezelligheid wel eentje mee.

Ik hoor graag wie het leuk lijkt om een avontuur met mij aan te gaan.

Groetjes Emma!

Hai Emma,

Jouw reisplannetje spreekt me wel aan! Ik hou ook wel van rugzakreizen met een combinatie van cultuur en natuur.
Zelf ben ik 24 jaar en woon in de provincie Antwerpen.Ik kan me vrijmaken vanaf 8 augustus tot 22 augustus.
Als je het ziet zitten, laat je maar iets weten!

groetjes
Laura

Hoi Laura, leuk dat je reageert! Welke reisvorm en bestemming spreekt je aan? Ik heb wel een voetblessure die ineens weer opspeelt, dat moet ik even in de gaten houden want dat zou me erg beperken tijdens de reis.

Hey Emma en Laura,

Ik ben Lieselot, 21 jaar, woon in West-Vlaanderen en heb ook wel zin in zo'n reisje! Vorige jaren heb ik al een zon-zee-strand vakantie en een citytrip gedaan, dus een rugzakreis lijkt me een leuke aanvulling!
Stuur me gerust iets als jullie dit zien zitten!

Groetjes,
Lieselot

Hey,

Ik ben Joeri, 24 jaar uit Limburg, en zoek ook nog iets om te doen tussen 8-22 augustus. Bestemming maakt mij niet zoveel uit, type vakantie ook niet. Als ik niemand vind die mee wil ga ik gewoon met de auto (& tent) naar Kroatië denk ik. Dus als jullie nog wat extra gezelschap willen, laat maar weten :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan