Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Wie wil er mee gaan skiën tijdens krokus? Shortski 23 feb avond vertrekken maandagochtend 27 feb terug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag skiërs,

Graag zou ik in de krokusvakantie gaan skiën.
Wie ben ik: 37 jarige sportieve vrouw uit België
Ski niveau: alle pistes (ik ski sinds kindsaf) en dit niveau verwacht ik ook van m’n reisgenoot Ik heb liefst dat jij nog beter kan skiën als mij
Après ski: een drankje echter ik ben meestal doodop na een dag skiën dus ik maak het niet laat
Ski gebied: Alpe d’Huez
Hoe geraken we daar: met de bus (ik stel voor om te boeken met een organisatie)

Ja en nee.
Ik heb ongeveer 7-8x geskied. De meeste blauwe en rode pistes lukken prima. Met zwarte pistes heb ik wel wat meer moeiste dus die vermijd ik meestal. Ga daar dan ook niet vaak vanaf, alleen als het nog een iets 'lichtere' zwarte piste is.
Een drankje doen vind ik altijd leuk en even de apres ski in zeker ook. Het is alleen geen verplicht iets voor mij om na het skien altijd zoiets te doen. Zoals je zelf ook wel aangeeft denk ik vind ik het ook wel lekker om na het skien gewoon even in het appartement/hotel te zitten.
Hoe zie je het vervoer heen/terug precies voor je?

Ik ben wel 'pas' 21 jaar, dus dat is wel een groot leeftijdsverschil. Ik wil zelf deze winter nog erg graag op wintersport. Met mensen uit mijn omgeving lukt dat dit jaar niet, vandaar dat ik hier dus rondkijk. Ik hoor graag van je of dit een probleem is en hoe je over de rest nadenkt.

Dag Lieselot,
Ik ben ook op zoek naar iemand om eind deze maand een weekje te gaan skiën.
Krokus is ook nog mogelijk voor mij, al is dat dan wellicht wat duurder?
Qua ski en après-ski passen we goed bijeen.
Ik ski sinds m'n legertijd en doe het heel graag
Alpe D'Huez was ik een jaar of 4 geleden, zal evt fotos sturen.
Mocht het je nog interesseren...
Groetjes,
Yves
(64 jaar uit Leuven)

Hey Lieselot , nog op zoek een skireisgenoot ? Tis al efkes geleden bij maar heb er wel goesting in . Vanwaar ben je ? Ik kan wel zelf rijden . Ben 38 grtzz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...