winter 2011/12

Status
Niet open voor verdere reacties.

ghysbp

Member
Hallo

Beter te vroeg dan te laat zeggen ze...

Ikzelf, 34j, woon te Gent. En ben op zoek naar mensen (25-35 j) die al min of meer plannen hebben om komende winter het grijze België willen onruilen voor een warmer klimaat.

De reis zou zo'n drie weken kunnen duren, rond kerst en nieuwjaar (wegens sluiting kantoor). Ideaal is een mix van cultuur, wat rondtrekken en ruimte voor wat te relaxen. Alles is bespreekbaar.

Als je nu al de winter te slim af wil zijn, kunnen we al eens overleggen en elkaar beter leren kennen. Met hoe meer we zijn, hoe beter uiteraard.

tot gauw

Paul

Hey Paul,

Wij zoeken nog reisgenoten om mee te gaan naar Patagonïe.
Ik had al een berichtje gezet op dit forum.
https://reisforum.net/zoek-een-reisgenoot/5679-patagonie-midden-december-midden-januari.html

greetz,
Frederik

Hallo

Beter te vroeg dan te laat zeggen ze...

Ikzelf, 34j, woon te Gent. En ben op zoek naar mensen (25-35 j) die al min of meer plannen hebben om komende winter het grijze België willen onruilen voor een warmer klimaat.

De reis zou zo'n drie weken kunnen duren, rond kerst en nieuwjaar (wegens sluiting kantoor). Ideaal is een mix van cultuur, wat rondtrekken en ruimte voor wat te relaxen. Alles is bespreekbaar.

Als je nu al de winter te slim af wil zijn, kunnen we al eens overleggen en elkaar beter leren kennen. Met hoe meer we zijn, hoe beter uiteraard.

tot gauw

Paul

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey Frederik

Dank voor je berichtje.
Patagonië lijkt wel leuk, maar ik zou voor een kortere vakantie kiezen (3tal weken).
Ik vrees ook dat 3.000 euro voor mij niet haalbaar is.

Mocht je nog andere plannen hebben, laat maar weten.

Vriendelijke groeten

Paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan