Zanzibar + Safari in Tanzania

Status
Niet open voor verdere reacties.

NoahShaman

New Member
*Dit was voor 2 personen geboekt, maar wegens omstandigheden kan de tweede persoon niet meer mee.

Wie ben ik:
Een 25-jarige man met een full-time baan en een HBO/WO denkniveau. Ervaren met reizen aangezien ik veel reis voor mijn werk. Buiten mijn werk ben ik veel bezig met dansen, gamen, sporten en series kijken. En natuurlijk ook reizen.

Een eenvoudig iemand, niet lastig en veel geduld (moet je wel hebben soms in het buitenland). En iemand die gek is op de hele dag door eten.

Ik spreek vier talen.

Wat gaan wij doen:
Reizen vanuit Amsterdam Schiphol Airport met Kenya Airways naar Nairobi, vervolgens de vlucht pakken naar Dar es Salaam (Tanzania), vervolgens met de speedboat naar Zanzibar.

Op Zanzibar Island verblijven wij dan een paar dagen, waarna wij naar Arusha vliegen (in het oosten van Tanzania). Daar zullen wij op safari gaan voor 6 dagen (2 tot 8 september). Wij verblijven tijdens de safari in lodges. Ontbijt, lunch en dinner is inclusief. Serengiti National Park en Ngorongo National Park staan op de lijst.

Vervolgens weer terugvliegen naar Zanzibar.

Tijdens het verblijf in Zanzibar wil ik naar Cheeta’s Rock, duiken, een Blue Paradise trip maken en naar de spice markt. Als jij liever wilt liggen op het strand, dan vindt ik dat goed.

Wanneer gaan wij:
29 augustus tot 10 september.

Hotels of backpacken:
Hotels en lodges tijdens de safari.

Hoeveel gaat dit kosten:
Jij hoeft alleen een vliegticket te kopen (€550 +-)

Heb ik een ochtendhumeur:
Nee.

Zijn de dieren in Cheeta’s Rock goed behandeld:

Cheetah's Rock (Zanzibar Island, Tanzania): Top Tips Before You Go - TripAdvisor

Visum:
50 dollar aan de luchthaven

GGD:
Ik adviseer je om op tijd een inenting te laten doen tegen bijvoorbeeld gele koorts en DTP voor de veiligheid.

Het weer:
Hoogseizoen, niet te warm en weinig regen.

Elkaar leren kennen:
Stuur mij maar een e-mail, dan kunnen wij via de telefoon of Facebook verder communiceren.

Lijkt dit je leuk, wees dan alsjeblieft snel want we vertrekken al over 40 dagen.

Groetjes,
Noah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan