Zoek alle nodige info,tips voor 1e Backpacking trip naar Thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zin => "Het is veel gemakkelijker om over je reis te praten terwijl ook een kaart bij is...;), reistijdsschriften en der. materialen..., foto's... mijn album over Thailand...boeken over Thailand, en."
versta ik niet echt,
zou jij dit ter beschikking hebben moesten we elkaar zien?is het da wa je bedoeld?

Hi Gecko
Ken jij nog verdere sites,forums waar mensen zoeken naar mede reizigers,reisgezellen voor backpacking naar azie-Thailand?
Vb
Bart

Hi Bart

Kijk in onze Directory...er zijn veel sites over backpacking / backpackers... ;)

Groetjes
Gecko :)

Hi Bart

Het beste is om samen op de kaarten te kijken ...het gaat sneller en volgens je interesses.
Dus, een afspraak is het beste.
Kies een dag...voor me zijn alle dagen goed. Kijk op je agenda..;)

Groetjes

P.S. Waar woon je ?

Hi Bart

In een artikel over Thailand geschreven door de blogger Travelfish, heb ik iets gevonden ...het zou je kunnen interesseren ; de eilanden zijn niet zo bekend...go and have a look ;) :
" It seemed an obvious choice to us, given we have a stack of fresh research on Thai islands now live online -- featuring all guesthouses, restaurants and sights we've visited ourselves. Put your planning cap on because if you're hankering after a Thai island, we've got you covered, with new updates on Ko Tarutao, Ko Ngai, Ko Muk, Ko Kradan and Ko Bulon Lae to browse through."

Groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan