zoek reisgenoot en een bestemming

Status
Niet open voor verdere reacties.

free-tje

New Member
hallo
ik ben een jongegast (20)uit de omgeving van gent. ik ben een goed opgevoede kerel die weet wat werken is, houd van uitgaan, en graag plezier maak. ik zou graag een reis maken die mij lang bij blijft. aangezien mijn vrienden niet echt te vinden zijn voor reizen probeer ik het langs deze weg.

een mogelijke bestemming heb ik nog niet. Liefst wel een warm en mooi land. het mag ook altijd beetje avontuurlijk zijn (moet niet).
ik had gedacht aan een 2tal weken.
graag wel wat afwisseling dus niet enkel strandvakantie.
jongen(s) of meisje(s) gezocht met zelfde intresses en karakter

grts freetje

Heej!
Ik ben zelf 19, ik ga met 4 andere op vakantie, ik weet niet of je nog iemand zoekt om mee te gaan ;) anders ben je van harte welkom bij ons! :biggrin:

hallo
ik ben een jongegast (20)uit de omgeving van gent. ik ben een goed opgevoede kerel die weet wat werken is, houd van uitgaan, en graag plezier maak. ik zou graag een reis maken die mij lang bij blijft. aangezien mijn vrienden niet echt te vinden zijn voor reizen probeer ik het langs deze weg.

een mogelijke bestemming heb ik nog niet. Liefst wel een warm en mooi land. het mag ook altijd beetje avontuurlijk zijn (moet niet).

grts freetje

hallo

grts freetje

Hey,
Om dezelfde reden moet ik me tot deze site wenden, deze winter ben ik naar Tunesië gegaan voor een weekje, het is me daar zo goed bevallen dat ik graag deze zomer terug wil gaan. Indien je meer info wilt, contacteer me gerust..
groetjes Elisa

Hey,
Om dezelfde reden moet ik me tot deze site wenden, deze winter ben ik naar Tunesië gegaan voor een weekje, het is me daar zo goed bevallen dat ik graag deze zomer terug wil gaan. Indien je meer info wilt, contacteer me gerust..
groetjes Elisa

hallo mijn naam is peter ne 25 jarige toffe gast uit sint truiden.en ben op zoek naar een reispartner .mijn verlof begint de laatste week van julli tot derde week augustus.de" bestemming maakt nie zoveel uit moet vooral lekker warm weertje zijn kroatie.griekenland spanje of egypte . wie interesse heeft mag me toezvoegen op [email protected] groetjes

lastminute zon

Hey, ik ben 33 en wil tussen half april/half mei naar de zon. Ik zoek een reisgenoot. Strand, beetje cultuur, uitrusten, lekker eten e.a.
Zeker >25 graden en zon!

Interesse?

Groet
Iwan

Hoi allemaal!!!

Ik ben samen met 3 andere mensen die ik via reisfora heb ontmoet van plan om deze zomer de westcoast te verkennen.

Ik heb ondertussen al veel plannen gemaakt. We gaan van 1 tot 30 augustus naar de Westkust van Amerika (roadtrip- kamperen-low budget) en alles is in kannen en kruiken, maar we zoeken alleen nog 1 iemand die mee kan en wil en kan rijden! (liefst boven 25jaar).

Ik hoop ECHT op een snelle reactie!!!!! Kom gewoon mee, het wordt de ervaring van je leven ;-)

hopelijk tot gauw!!!

[email protected] (liefst reageren via mail ipv thread)

Thailand

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [email protected].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

hallo

grts freetje

Hallo,
Ik ben Jorre (bijna 18 ) en omdat mn vrienden geen tijd of zin hebben, ben ik hier ook op zoek naar een reisgenoot.

Ik had gedacht om eens de Middelandse zee te zien ofwel aan scandinavië (tis daar ook lekker warm in de zomer). Maakt eigenlijk niet uit... Als ik maar niet thuis zit!!

Groeten,
JOrre

Hallo,

ik ga in augustus samen met een klein groepje 15 daagjes naar Corsica, enkele dagen de bergen in met rugzak, beetje waterpret beleven en nog wat fietsen, er is altijd plaats voor nog ééntje meer!!! :wink:

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan