Zoek reisgenote om reis mee te plannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SEGERSD

New Member
Ben all.ouder van 49j.met 2volwassen dochters die ik alleen heb opgevoed zonder problemen.Oudste(21) zit op kot te Gent in haar 4rde j TEW en andere dochter is 18j.Met hen heb ik vroeger al naar vele landen gereisd.De laatste jaren reizen ze uiteraard met hun vrienden etc...Oudste vertrekt in Mei naar Zuid-Afrika met haar vriend.Ik toon in vele landen en culturen interesse en ben dit jaar niet zinnens om alleen te reizen.Zoek dame die eventueel interesse toont om samen een reis mee te plannen en voor mij maakt het niet uit waarheen.Vermits ik mijn verlof zelf kan regelen maakt 't niet uit welke maand ik zou reizen.Ik woon bij Wijnegem.Groetjes Patrick:good:

reis naar national parks VS

Heb het plan opgevat om naar VS te reizen ergens in september.
Zoek reisgeno(o)t(e) om samen te reizen - eventueel auto huren - LA, San Francisco , Grand Canyon etc. Drie weken lijkt me ideaal.
Wil ook genieten van het landschap en andere leuke dingen.

lijkt mij leuk, maar ik ben een vrouw van 60+ ,dus niet direct de leeftijdscategorie. Plan zelf een reis naar Australien/NZ met camper/auto. zoek dus iemand die goed auto rijden kan (linksverkeer). Tijdstip en reisduur maakt niet uit, ben vrij in alle beslissingen. :confused:
Ben all.ouder van 49j.met 2volwassen dochters die ik alleen heb opgevoed zonder problemen.Oudste(21) zit op kot te Gent in haar 4rde j TEW en andere dochter is 18j.Met hen heb ik vroeger al naar vele landen gereisd.De laatste jaren reizen ze uiteraard met hun vrienden etc...Oudste vertrekt in Mei naar Zuid-Afrika met haar vriend.Ik toon in vele landen en culturen interesse en ben dit jaar niet zinnens om alleen te reizen.Zoek dame die eventueel interesse toont om samen een reis mee te plannen en voor mij maakt het niet uit waarheen.Vermits ik mijn verlof zelf kan regelen maakt 't niet uit welke maand ik zou reizen.Ik woon bij Wijnegem.Groetjes Patrick:good:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan