Bedankt voor je bericht, Rodge. Ik vertrek echter volgende vrijdag voor een week naar buitenverblijf van Engelse vrienden. Misschien bij een volgende gelegenheid . Gr ChrisBeste Chris
ben wel geen reisgenote, wel "genoot", maar zie het wel zitten om samen met iemand ( genoot of genote) een tripje te maken ! Wil ook wel naar de zon of naar een leuke, boeiende stad( zoals Rome).
Wat denk je? Als je interesse hebt, prima en dan vertellen we veel meer, ok? Grtjs
Rodge
Veel plezier, geniet ervan !! Toch hartelijk bedankt om te reageren! En idd, ik hoop nog wat van je te horen en mss samen eens een tripje! Ik vertrek 8 nov naar Rome. In jan plan ik reisje ( om wat te sporten) naar Cabo da Gata ( Almeria )
Beste grtjs en gemeend tot nog...
Heyey, Chris
Maar...eigenlijk waar ga je heen? Sorry voor mijn nieuwsgierigheid !
Ok thx ! Ken dat niet, maar zal wel leuk zijn! Vind binnenland van Spanje enig !Houd van dan grootse en desolate! Geniet jij maar goed, wij zullen hier wel in de regen en koude blijven zitten! haha!
Grtjs
Hey Rodge, lang geleden..... Hoe was je reis naar Rome? Mijn reis naar Costa Orihuela was zeer leuk. Lynn en Mick waren super in de weer voor mij. Ik heb echt genoten en maar paar mindere momenten gehad. Was wel blij dat ik na week thuis kon gaan uitrusten want bijna alle dagen op restaurant, weinig geslapen want iedere avond naar pub,.... Het was dus ontspannend maar ook vermoeiend. Gr chrisJa, Chris, dat zal wel zwaar zijn en dat hakt idd diep op je in !
En jouw vrienden zullen zeker wel kosten noch moeite sparen om je een leuke tijd te bezorgen!
Laat maar horen hoe het was! Grtjs en een prettig we hé !!
je kan dan misschien ineens uitleggen waarom je zo actief kan zijn als 95-jarige?Heyyyye, dag Chris
Dat is idd reeds een tijdje gleden. Leuk nog iets van jou te horen. Chris, maar mag ik je mailadres, want de reactie is mss te lang om her te plaatsen??
Alvast reeds bedankt
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?