Zoek reisgenote tussen 45 en 52 jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik ben weduwe sinds 17 april en heb nood aan wat ontspanning en zon. Ik ben een vrij sportief type die normaal graag lacht. Wil jij samen met mij naar de zon en genieten van mooie wandelingen, een terrasje enz! Laat dan iets weten. Ik zou graag vertrekken op 24 oktober en terugkomen rond 1 november. Heb je interesse? Laat iets weten! Je kan me ook vinden op Facebook! Hopelijk tot snel. Gr Chris

Beste Chris
ben wel geen reisgenote, wel "genoot", maar zie het wel zitten om samen met iemand ( genoot of genote) een tripje te maken ! Wil ook wel naar de zon of naar een leuke, boeiende stad( zoals Rome).
Wat denk je? Als je interesse hebt, prima en dan vertellen we veel meer, ok? Grtjs
Rodge

Beste Chris
ben wel geen reisgenote, wel "genoot", maar zie het wel zitten om samen met iemand ( genoot of genote) een tripje te maken ! Wil ook wel naar de zon of naar een leuke, boeiende stad( zoals Rome).
Wat denk je? Als je interesse hebt, prima en dan vertellen we veel meer, ok? Grtjs
Rodge
Bedankt voor je bericht, Rodge. Ik vertrek echter volgende vrijdag voor een week naar buitenverblijf van Engelse vrienden. Misschien bij een volgende gelegenheid . Gr Chris

Veel plezier, geniet ervan !! Toch hartelijk bedankt om te reageren! En idd, ik hoop nog wat van je te horen en mss samen eens een tripje! Ik vertrek 8 nov naar Rome. In jan plan ik reisje ( om wat te sporten) naar Cabo da Gata ( Almeria )
Beste grtjs en gemeend tot nog...

Veel plezier, geniet ervan !! Toch hartelijk bedankt om te reageren! En idd, ik hoop nog wat van je te horen en mss samen eens een tripje! Ik vertrek 8 nov naar Rome. In jan plan ik reisje ( om wat te sporten) naar Cabo da Gata ( Almeria )
Beste grtjs en gemeend tot nog...

Ook veel plezier gewenst op beide reizen. Gr Chris

Ok thx ! Ken dat niet, maar zal wel leuk zijn! Vind binnenland van Spanje enig !Houd van dan grootse en desolate! Geniet jij maar goed, wij zullen hier wel in de regen en koude blijven zitten! haha!
Grtjs

Ja, ik hoop echt dat ik zal genieten want ik ben er echt wel aan toe. Na 29 jaar huwelijk en na 2 jaar strijd tegen kanker alsnog afscheid moeten nemen van je geliefde en de vader van je kinderen hakt serieus in op een mens. De vrienden die ik zal zien in Spanje heb ik reeds 17 jaar niet meer in levende lijve gezien (werk, opgroeiende kinderen,...). We hadden gemiddeld 1x/jaar contact via mail, kaartje, ... Het wordt dus allemaal spannend maar ik kijk er toch naar uit. Mick en Lynn zijn fantastische mensen en ik weet zeker dat ze er alles zullen aan doen om mij een mooie week te bezorgen. Zo, Rodge, hier sluit ik af. Misschien tot later nog eens. Gr. Chris

Ja, Chris, dat zal wel zwaar zijn en dat hakt idd diep op je in !
En jouw vrienden zullen zeker wel kosten noch moeite sparen om je een leuke tijd te bezorgen!
Laat maar horen hoe het was! Grtjs en een prettig we hé !!

Ja, Chris, dat zal wel zwaar zijn en dat hakt idd diep op je in !
En jouw vrienden zullen zeker wel kosten noch moeite sparen om je een leuke tijd te bezorgen!
Laat maar horen hoe het was! Grtjs en een prettig we hé !!
Hey Rodge, lang geleden..... Hoe was je reis naar Rome? Mijn reis naar Costa Orihuela was zeer leuk. Lynn en Mick waren super in de weer voor mij. Ik heb echt genoten en maar paar mindere momenten gehad. Was wel blij dat ik na week thuis kon gaan uitrusten want bijna alle dagen op restaurant, weinig geslapen want iedere avond naar pub,.... Het was dus ontspannend maar ook vermoeiend. Gr chris

Heyyyye, dag Chris
Dat is idd reeds een tijdje gleden. Leuk nog iets van jou te horen. Chris, maar mag ik je mailadres, want de reactie is mss te lang om her te plaatsen??
Alvast reeds bedankt

Heyyyye, dag Chris
Dat is idd reeds een tijdje gleden. Leuk nog iets van jou te horen. Chris, maar mag ik je mailadres, want de reactie is mss te lang om her te plaatsen??
Alvast reeds bedankt
je kan dan misschien ineens uitleggen waarom je zo actief kan zijn als 95-jarige? :)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan