Zoek Reisgezel(len) voor Aug-Sept 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bartman86

Member
Hallo,
ik ben Bart 28j vanuit Vlaams Brabant en reis graag & wil graag terug op reis dees jaar maar niet alleen....anders toch.

Deze Zomer zou ik graag +- 12d of 18d-1Maand(Aug/Sept)(als ik data krijg van werk) op Budget rondreis/vakantie willen vertrekken,zonder de grote kosten!(except Plain-Tickets if Asia) zoals luxe ,Big hotel all in ofzo ..vb met rugzak&tent trekken,natuur,,te fiets,auto rondreis , ....liften ,op Avontuur Kwa!
zou zo graag eens zo een ervaring willen meemaken,veel zien en daar niet perse veel voor betalen!creatief zijn.

Waar? naar gelange de kosten,kansen graag buiten EU,Azie...
Ik zou zo graag eens naar Thailand willen backpacken omdat ik eens iets *nieuws* wil ontdekken,nieuwe cultuur wil opsnuiven!en mischien nieuwe dingen over mijzelf ontdekken op reis lol , eind Augustus-begin september zijn de Vliegtickets goedkoper...,En daarvoor wil ik wel EXTRA voor werken om er naar toe te kunnen gaan! Alleen of met geinteresseerden. ik dacht aan een Budget van +- 1100 euros (incl vliegtuig)maar zal waarschijllijk meer moeten zijn??

Ik zoek reisgezel(len) man/vrouw ,graag tussen 20-32j,33j mag ook ;) ,met meer hoe liever,hou goedkoper!
open personen,dat niet moeilijk ingesteld zijn,kunnen lachen,graag op avontuur gaan,en die niet perse Luxe nodig hebben.

ikzelf ben simpel,openminded,humoristisch,sportief ingesteld
Reeds nr gereisd:Venezuela,Dom Rep,Cyprus,Djerba,France,Isla Margaritha

Heb je interesse? laat me gerust iets weten voor andermans ideeen sta ik ook open om naar te luisteren
Ps:dit is niet echt mijn specialiteit,om texten,oproepen te typen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

Ik heb de laatste jaren in Zuidelijk Afrika en Brazilië gezeten en wou het daarom eens op een avontuurlijke versie in Europa houden.
IK wil voor een langere periode door Frankrijk reizen. Frankrijk voor zijn charme en gezelligheid maar ook om mijn Frans ondertussen te verbeteren.

Maar dat wil ik dan wel op een Avontuurlijke manier doen. Ik heb al gedacht om een Brommertje of elekrische fiets te kopen in het zuiden en daarmee tot in België te rijden. Of een liftparcours afleggen langs de leukste petanquebanen van Frankrijk. Of de kust van Zuid Frankrijk van links naar rechts of omgekeerd.
Kortom ik ik weet het nog niet....

Ik ben altijd op zoek naar jonge mensen (ik ben zelf 32 jaar, vrouw) die me een stukje willen vergezellen. De periode zal juli en/of begin augustus worden.

Maar ik ben op zoek naar goede ideeën! Hebben jullie leuke, originele uitdagingen die ik in Frankrijk zou kunnen aangaan?

Groetjes

Sarah

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan