Trip naar Peru + Ecuador - interesse?
Hoi iedereen ,
ik wil in de zomer rond bouwverlof 3 weken naar peru en zoek iemand die graag mee wilt rondtrekken .
Hallo daar,
Ik ben ook al een tijd op zoek naar reisgenoten voor een reis in Ecuador en Peru, en voorzie ook zo'n 3 weken hiervoor in de periode 2de helft juli - augustus.
Hoe ik het ongeveer zie : een mix van trekking met lokale organisaties / dienstverleners. Dus active outdoor als hoofdthema: trekking door de jungle met overnachting en kampvuur aan tenten op een plateau, een stukje op een rivierboot, een rivier afvaren langs oerwoud (of een iets wildere rafting-ervaring op de Tambopata), een stukje mountainbike tegen de Andes, een dagtripje met een quad of 'dune buggy' in een stuk woestijn, en uiteraard pittoreske steden, waaronder Cuzco en Aguas Calientes. Dit lijkt wel druk, maar gespreid over 21 dagen moet dit wel planbaar zijn... kwestie van goed plannen en die arrangementen op prijs/inhoud afchecken.
De combinatie met Ecuador is best te doen. Ecuador herbergt ook fantastische plekken en werd onlangs door National Geographic Traveller Magazine geroemd als een "topbestemming" in 2013. Quito en het interessante plaatse Loja heb ik al aangemerkt.
Zou je het zien zitten om eventueel een verkennend kennismakingsgesprek te hebben ergens vroeg in maart? Het is wel aan te raden in het geval je Macchu Pichu ASAP toegangstickets vast te leggen -- dit is absoluut vereist. Ook zullen de prijzen van de vluchten alsmaar oplopen, ideaal is nu in het voorjaar (januari/februari).
Je mag me steeds contacteren op
[email protected].
Grtn
Nico