zoekt reisgenoot om er eventjes tussen uit te gaan

Status
Niet open voor verdere reacties.

neifke

New Member
hey,

Ik ben een 27-jarige meid uit west-vlaanderen en via deze weg zoek ik een reisgenoot om er in februari - maart eventjes tussen uit te knijpen. Liefst van een last-minute of een goedkoop reisje maar in een goed hotel. Liefst een streek waar het goed weer is, waar er iets te beleven valt. Ik ben gemakkelijk in omgang en pas mij wel aan. Het word wel een vakantie om uit te rusten maar ook iets doen.

Iemand geintresseerd laat gerust iets achter

Hej Neifke,

Ben zelf een jongeman van 29j.
Het voorstel spreekt me wel aan. Ik ben ook voorstander van niet te duur maar toch kwalitatief. Welke steden of spreken had je zoal in gedachten? Ikzelf heb nog niet zo gek veel van Europa en de rest van de wereld gezien dus ik sta open voor veel dingen. Voor mij ook geen tsjokvol programma maar graag toch soms iets van cultuur, lokale bezienswaardigheden en een leuk restaurantje meepakken. Denk je eerder aan een weekend of langer?
Indien interesse mag je altijd per mail of via dit forum reageren.

Groetjes

last minute

Hey, ik ben een vrouw van 32 en zou graag de tweede week van maart een weekje naar de zon gaan. Het liefst naar Egypte omdat de prijs kwaliteit daar nu gewoon heel hoog ligt, maar een andere bestemming kan ook. Voor mij is het wel vooral de bedoeling de hele dag aan het zwembad te liggen en s avonds even op stap. Een excursie kan eventueel natuurlijk ook. Iemand zin om mee te gaan?

Hey,

Ik ben een vrouw van 27 jaar en ben op zoek naar een reisgenote voor februari - maart.
De regio maakt mij niet zoveel uit, maar ben wel toe aan een relax-vakantie met af en toe toffe activiteiten.
Indien je interesse hebt, laat maar weten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan