zomer 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.

nel33

Member
Wie heeft zin om een maand rond te trekken in Zuid-Amerika?
Ik ben v, 25j en ben flexibel.

Zin? Laat iets weten!

Hoi Nel,

Ik ben een meisje van 25 jaar, momenteel woonachtig in Gent. Ik zou graag in juli/augustus voor 4-6 weken Peru en Bolivia willen bezoeken. Heb je daar enige interesse in?

Groetjes, Sofie

Hey,

Ikzelf heb ook wel interesse. Het moet wel passen binnen mijn vakantie regeling :-)
Hebben jullie al enige plannen voor hoe lang het zou zijn en waar ongeveer.
4 weken moet me lukken maar 6 vrees ik voor.... Maar onbetaald verlof lukt me wel :-)
Ikzelf net 26m, van tegen Brussel.
Mail FA210838 (apendraaier) Gmail (punt) com

hey,
Dat is goed, laat maar iets weten als jij meer weet.

sofie, weet jij al iets meer?

groeten Nel

Reis juli 2012

Hey, ladies en gentlemen,

Ik heb een vraag : met hoeveel zijn jullie ? Belangrijk om een fijn traject te maken, zonder Roemenië te zigzaggen, want ik vermoed dat jullie geen maanden vrij hebben...

Groetjes
Gecko

Hallo Nel
Als je op mijn mail gereageerd hebt, het is niet wat je moet hebben; ik was met een andere groep bezig, die naar Roemenië gaan.
Dus, mijn fout...excuseer !
Groetjes
Gecko

rondreis bolivia-peru tot 1 juni

Hallo

Ik (20, Gent) vertrek volgende week zondag naar La Paz, Bolivia en zal er 3 maanden stage volgen i.v.m. mijn studierichting chemie-milieuzorg. Vanaf 27 april tot 31 mei zal ik rondtrekken in Bolivia en Peru. Tijdens die periode van rondtrekken komt er een vriend langs (30 jaar, Antwerpen) om mee te gaan (is ook een beetje veiliger). Het zou zeker tof zijn om er nog mensen bij te hebben. We hadden zo gedacht aan een week de jungle, een week de zoutvlakte, een week La Paz en Cochabamba en dan via het Titicaca-meer nog 2 weken naar Peru. Maar we hebben nog niets echt vastgelegd dus je kan ook zeker laten weten waar je zelf heen wilt. Als je zin hebt om (een deel) mee te gaan, laat maar weten!

Groetjes
Kim

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey meiden,
Zijn jullie inmiddels al wat verder met jullie plannen? Ik ben een meisje van 21 en ga deze zomer voor één jaar naar Zuid-Amerika.Rond juli/augustus zal ik naar Peru vertrekken waar ik mij reis zal beginnen. Ik kom aan in Lima, waar ik de eerste paar dagen zal verblijven. Vanaf daar reis ik naar Cuzco waar ik drie maanden in een gastgezin zal gaan wonen om een taalcursus Spaans te doen. Vanuit Cuzco zal ik excursies naar verschillende plaatse zoals Machu Picchu, Lake Titicaca, Arequipa, de Colca Cañon, Pisco, Nazca en Ica.

ik wil ook die kanten uit, spreek geen spaans of portugees (Brazilië staat reeds op de planning voor 2014).

ik kan vanaf mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan