Zomer 2014: kamperen en hiken in Europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floris92

New Member
Hallo allemaal,

Afgelopen zomer heb ik in Engeland de Coast to Coast gelopen met mijn rugzak. Ik heb hier erg van genoten! Zowel met het lopen als het kamperen kom je dicht bij de mooie natuur. Daarnaast is het heerlijk om actief bezig te zijn en ongelooflijk hoeveel je toch nog van een land kunt zien (in 2 weken heb ik toen zee, rivieren, steden, dorpen, bergen, heuvels en heide mogen bewonderen).

Voor komende zomer zou ik er graag met nog iemand, of met een klein groepje, op uit trekken. Bij voorkeur ergens in Europa: Scandinavië, Schotland, Frankrijk, etc. Denk aan een mooie Lange Afstandswandeling, mogelijk wildkamperen, avontuur en ontspanning. Ik zelf mik op een reis van 1 à 2 weken, datum nader te bepalen.

Zelf ben ik 21 jaar en student en loop ik graag hard. Ik hoor het graag als iemand het aan durft om mee te gaan op een dergelijke prachtige tocht!

Groetjes,
Floris

PS: Het is nu nog winter, dus nog genoeg tijd om elkaar te leren kennen! Ik wil dan ook zeker niet overhaast boeken.

Hey Floris

Ik ben best wel geïnteresseerd. Ben je nog steeds op zoek?

Ikzelf ben 22j en zou zeer graag in Schotland rondtrekken, bij voorkeur met een kleine groep. (2-4p)

Thomas

Ik heb je een privéberichtje gestuurd. Het lijkt mij inderdaad ook leuk om met een kleine groep te reizen!

Hey Floris

Ik ben 19 en ben ook wel geïnteresseerd. Zelf heb ik al wat afgewandeld in Alpen, maar nog nooit echt meerdaagse tochten gedaan. Ik zie het wel zitten om met een tentje erop uit te trekken.

Mike

Ik heb je een privé bericht gestuurd Mike.

Mochten er nog meer mensen interesse hebben zou dat erg leuk zijn aangezien het idee om met een klein groepje (+- 4 mensen) te reizen me wel aanspreekt!

Hallo

Ik vertrek samen met nog een man op 10-daagse trektocht naar Schotland. Dit van 1 tot en met 11 mei. We zoeken nog mensen die mee willen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan