Zomerplan gezocht 10-26/7

filip2block

Active Member
Hey

Ik ben Filip, bijna 45j, uit Lier in Vlaanderen en ik zoek een reisgenoot (M/V) of reisgenoten voor deze zomer. Omwillen van co-ouderschap wil ik niet weg buiten de periode 10-26/7 en als budget mik ik op zo'n €2000 (een goed plan mag wat duurder zijn). Normaal zou ik als reisbegeleider die periode naar Canada gaan, maar door onvoldoende deelnemers...

Ik heb zelf al wat van de wereld gezien, maar er is nog genoeg te doen. Ik ben eerder avontuurlijk ingesteld, maar mijn conditie nodigt met niet uit om zware hikes te doen in de bergen. Ideetjes: Kirgizië (en omstreken), Georgië/Armenië, China, Snorkelen rond de Seychellen; duurder: Latijns Amerika.

Leeftijd en geslacht zijn voor mij minder belangrijk dan een avontuurlijke ingesteldheid. Hetzelfde geldt voor het type accommodatie, transport...

Tot hoors

Filip

Laatst bewerkt:
Dag Filip,

Ik las net je berichtje.
Ik ben Liesbet, bijna 46 jaar uit Mechelen en hou ook van actieve vakanties. Deze zomer is de vakantie al geboekt (2 weken fietsen in Duitsland met de tent). Kirgizië/Armenië/Kosovo en omliggende landen staan nog op mijn verlanglijstje.
Moest je zin hebben om eens af te spreken, laat zeker iets weten! Misschien kunnen we iets plannen voor de zomer van 2026

Terug
Bovenaan