Zon zoeken in september...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wesley

Member
Hey allemaal,

Ken je ook dat gevoel: vrijgezel, meer koppels als vrienden dan singles, weekends zitten vol met huwelijken, babyborrels of housewarmingparty's... en voor je het weet heb je vakantie en wil je op reis... maar niet alleen.

Dit is mijn situatie ongeveer, ben zelf een kerel van 25, woon in Kessel-lo (bij Leuven) en heb verlof vanaf 21 augustus tot 19 september (ja, vier weken, lange leve de banksector en veel verlof). Maar nog geen reispartner en ook niet een echte bestemming.

Al moet ik zeggen dat de Griekse eilanden of gewoon rond Middelandse Zee mij wel aanspreekt, vind de cultuur zalig en zeker als er wat zee en zon is. Grote steden bezoeken is meer voor citytrips die ik liever niet in de zomer doe.

Ik heb zin om gewoon een bestemming te plannen en een leuk hotelletje of desnoods bed&breakfast te boeken om iets leuks te hebben om te overnachten. Geen zeven sterrenhotel maar liefst ook geen jeugdherberg en ben niet zo te vinden voor een rugzak met tentje.

Ter plaatse moet het ontspannend zijn, wandelen, genieten van zon en natuur (niet bakken en braden aan het strand), eens lekker eten met een goed glas wijn, wat cultuur opsnuiven... gewoon weg van de dagelijkse sleur en het echte vakantiegevoel ervaren. Je leeft maar één keer, dus gewoon genieten.

Twee jaar geleden vond ik iemand om samen naar Kreta te gaan, eerste ontmoeting was zelfs op de luchthaven. Dat is echt goed meegevallen. Dit jaar heb ik al een paar mensen ontmoet... maar er komt precies niks concreets van. Met twee op reis is leuk, maar misschien beter met drie of vier om "stille" momenten wat uit de weg te gaan.

Dus, iemand zin om op reis te gaan? Ik heb geen voorkeur over geslacht of leeftijd, maar rond dezelfde leeftijd met zowel mannen als vrouwen op reis gaan lijkt me leuk.

Laat iets van jullie horen!

Wesley

Ik heb het wel gelezen maar ik heb geen tijd in de periode die jij kan. Op dit forum reageren ook maar weinig mensen echt op de berichten, heb ik de indruk. Er is hier veel minder interactie dan ik had verwacht/gehoopt toen ik me registreerde. Zeker spijtig als je een reisgenoot zoekt.

Hoi Wesley,

Lang bericht, maar 'k heb alles gelezen :biggrin:

Ik heb ook verlof in september en ben nog op zoek naar reisgezelschap. Zie je het evt. zitten om rond te trekken tijdens je vakantie (inclusief hostels, etc.), want op één plaats blijven hangen is eigenlijk niet echt m'n ding...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan