Zonnige bestemming in januari (tussen 15/1/23 - 31/1/23)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elena81

New Member
Hallo allemaal,

In de periode van 15/1/23 tot 31/1/23 zou ik op vakantie willen naar de zon. In de eerste instantie om weer even helemaal op te laden, maar ik ben niet vies van een beetje avontuur/sport. Ik zou het dus leuk vinden om dit samen met iemand te beleven, liefst iemand die net als ik (bijna) overal voor in is.
Liefst wil ik deze keer niet al te ver reizen, dus dan denk je al snel aan het zuiden van Spanje, Turkije, Griekenland, ...
Als jij een andere mooie en zonnige bestemming weet dan hoor ik het graag. Ik verkies een huisje of appartement boven een hotelkamer, maar dit soort dingen zijn uiteraard bespreekbaar. Ik zoek in principe één gelijkgestemde reisgenoot, maar mocht er via deze weg een andere passende combinatie uitkomen dan sta ik ook open voor reizen met een kleine groep.

canarische eilanden.webp

Laat het me weten als je interesse hebt om met me mee te gaan naar de zon.
Groeten, Elena

hai elena

hier nog iemand die de zon graag wil opzoeken
ik zat tedenken aan de canarische eilanden
ik heb dan wel een dochter can 1 jaar

grt mar

Dag Elena,

Ik ben ook op zoek naar de zon ergens tussen eind december en eind januari. Ben er alleen ook nog niet uit naar waar.
Mss kunnen we samen de perfecte bestemming vinden.

Hey Elena,

Ik lees je bericht en jij bent op zoek naar precies wat ik ook zoek. Gewoon een lekkere warme chill vakantie om op te laden, en af en toe wat ondernemen en het landschap ontdekken.
Wel is je bericht al wat eerder geplaatst, heb jij inmiddels al wat geboekt?

Zo niet, zullen we eens praten om te kijken of wij aansluiten en wat de mogelijkheden zijn?

Ik ben een vrouw, 32 jaar jong, woon in Arnhem. Ik heb een hele maand vrij in Januari en ik móet gebruik maken van deze buitenkans om een mooie reis te maken naar de zon. Zon is een must:p
Verder het liefst niet té duur en niet té ver. Maar ik sta open voor veel omdat ik zelf nog niet vaak op vakantie ben geweest.
Ik had zelf Kaapverdië in gedachten, omdat het er denk ik super mooi is, niet te ver, niet te duur, Engelse taal, goed eten en overal strand.

Ben benieuwd of je ideeen wilt delen!

Hoi, ik ben ook opzoek naar een niet te verre zonnige bestemming in de eerste maanden van het jaar. Kaapverdië heb ik al eens gedaan, maar kan zeker terug. Is toen reuze meegevallen. Zalig genieten in het zonnetje, met een drankje op het strand of aan het zwembad :)

Bedankt voor jullie reacties.
Wegens omstandigheden kan ik helaas niet meer op vakantie gaan in januari.
Maar, mogelijk kunnen jullie met elkaar iets afspreken...
Veel plezier in de zon!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan