zuid oost azie, juli 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

nele11

New Member
Hallo! Ik ben een 25 jarige meid die op zoek is naar een reisgenoot. In juli heb ik 4 weken verlof en wil ik graag richting zuid oost azie trekken. Ik heb een lichte voorkeur voor Laos, maar sta eigenlijk open voor veel. Hoe reis ik het liefst? Veel de natuur in, contacten leggen met locals. Af en toe een betere hostelkamer mag, maar over het algemeen low budget wat slaapplaats betreft.. Zelf ben ik 3 weken in India geweest, maar dit was een georganiseerde reis. Ik heb nu zin om zelf wat te klungelen :)! Wat betreft reisgenoten, sta ik voor veel open. ervaren reizigers, groentjes gelijk mijk, het is me allemaal eender, zolang we op dezelfde golflengte zitten wat reizen betreft! Als er iemand eens zin heeft om op cafe een pintje te drinken en het te hebben over ern eventuele reis, hoor ik het graag. ik ben trouwens van Peer, noord Limburg. Gelukkig is Belgie maar klrin en kan ik overal wel geraken :). hopelijk tot hoors!

Hey Nele! Ik heb enkele dagen geleden hier zelf een bericht gepost i.v.m. 'Rondrit Italië juli/aug 2014', maar ik sta ook helemaal open voor dergelijke reizen. Ik heb immers heel de maandag juli en de eerste week van augustus vrij. Mijn 'reisstijl' is heel evenwichtig: zoveel mogelijk zien/doen/ervaren en dat op verschillende manieren. En sowieso niet te veel platgetreden paden bewandelen, dan ontdek je vaak het meest. Tot dusver ben ik eigenlijk een 'citytripmens', maar ik wil ook graag eens totaal andere culturen leren ontdekken. Nieuwe ervaringen opdoen, dat vind ik belangrijk. Ikzelf ben 30jaar, woon in Kortrijk en ben eveneens heel mobiel! Laat maar iets weten als het je iets lijkt?!

Hi Nele en Pieterke
Ik heb bijna hele Zuid Oost Azië gezien ( behalve Myanmar, Sri Lanka volgt dit jaar in oktober) en als jullie info's nodig hebben, ik sta ter jullie beschikking:)

Groetjes
Gecko:)

Ik ben bijna constant on line ( behalve als ik slaap, natuurlijk;) ) en je/jullie kunnen me alles vragen wat je/jullie willen. Ik kan, bv. een traject maken, info's geven, en , alles "on the cheap", omdat ik zelf ook zo reis. En ik ben geen reiskantoor, alle reizen die ik gemaakt heb zijn de resultaat van ...mij en mijn laptop. Het komt niemand en niets tussen.
Dus...ik sta ter jullie beschikking :)
Groetjes
Gecko:)

Hoi Nele en Pieter,
Hebben jullie al medereizigers gevonden?

Er zijn al 2 mensen die ook gereageerd hebben...
maar onder het motto hoe meer mensen hoe meer vreugde, denk ik dat het wel leuk is moest het aantal stijgen.
Groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Hi Nele
Ik heb niets ontvangen...een privé bericht is, in de nieuwe software, een "conversatie"...klik op mijn profiel, en daar gaat je vinden "converstie starten" en de rest weet het al...;)

Groetjes:)
Gecko

Hallo iedereen,

Ik heb ook wel interesse. Cambodja Laos en ik hebben afgesproken op 05/04 in Gent.

Groetjes,

Aagje

Hallo! Wij zijn een groepje van 3 vrouwen (23, 33 en 34 jaar) en we zouden graag deze zomer (3 weken in de periode van midden juli tot midden augustus) naar Myanmar gaan. We zoeken echter nog een 4e persoon om ons te vergezellen, omdat dit toch leuker en gemakkelijk is om te reizen. Qua profiel passen we wel bij bovenstaande omschrijvingen. Wie geïnteresseerd is of kennis wil maken, aarzel niet om ons te contacteren! :) Groetjes

Hallo! Ik ben een 25 jarige meid die op zoek is naar een reisgenoot. In juli heb ik 4 weken verlof en wil ik graag richting zuid oost azie trekken. Ik heb een lichte voorkeur voor Laos, maar sta eigenlijk open voor veel. Hoe reis ik het liefst? Veel de natuur in, contacten leggen met locals. Af en toe een betere hostelkamer mag, maar over het algemeen low budget wat slaapplaats betreft.. Zelf ben ik 3 weken in India geweest, maar dit was een georganiseerde reis. Ik heb nu zin om zelf wat te klungelen :)! Wat betreft reisgenoten, sta ik voor veel open. ervaren reizigers, groentjes gelijk mijk, het is me allemaal eender, zolang we op dezelfde golflengte zitten wat reizen betreft! Als er iemand eens zin heeft om op cafe een pintje te drinken en het te hebben over ern eventuele reis, hoor ik het graag. ik ben trouwens van Peer, noord Limburg. Gelukkig is Belgie maar klrin en kan ik overal wel geraken :). hopelijk tot hoors!

Heyhey, ik ben een 30-jarige madam, afkomstig uit Hechtel (!), maar blijven plakken in Leuven. Wil graag deze zomer naar Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam. Je kan dit lezen als 'of'/ 'en', want ik wil uiteindelijk op al deze plekken geweest zijn op het einde van mijn leven... :-) Ben sinds gisteren nieuw op dit forum. Heb al veel gelezen over wat er in bovenstaande landen te doen valt. Ik zou wel mee willen 'klungelen' Nele... Kernwoorden zijn: flexibel, vrij in juli ' en eigenlijk ook nog de eerste drie weken van augustus. Ik ben helemaal voor low budget & hostels. Heb ook al wat reiservaring opgedaan, Z-India, Paraguay, klein stukje Argentinië... Maar altijd georganiseerd of met vriendinnen. Laat maar wat weten als je nog iemand zoekt om met je mee te gaan!

Groetjes
Tine!

Hey Tine!

Ik heb mijn tickets al geboekt: 27 juni vertrek ik richting Maleisie samen met een meisje dat ik ook online leerde kennen. 12 juli vliegt zij terug en trek ik nog tot 22 juli verder door het zuiden van Thailand (beginnend in Phuket, waar dat meisje haar vliegtuig neemt).

Dus mocht je ergens rond 12 juli landen in Phuket, dan wil ik gerust een stukje met jou meereizen! Ik kan wel maar tot de 22ste juli mee.... Ben ook van plan om een duikcursus te volgen.

Mocht dit wat in jou idee passen, dan hoor ik het graag!!

Liefs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan