Zuid-Oost Azie of India in voorjaar 2009

• Onderwerp starter Onderwerp starter discovery
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

discovery

Guest
Hey,
bij deze een oproep voor reisgenootjes voor volgend voorjaar...
Zuid-Oost Azie of India ...
(anderhalve maand onderweg moet kunnen ...langer of korter kan besproken worden)

even mezelf voorstellen ...kben 26 wonende in Gent,
al op veel plaatsen op deze aardbol geweest,... maar wel telkens met groepsreizen! ...kdenk gewoon dat ik er nog meer voldoening zou uithalen, als ik meer zou kunnen laten afhangen van de omstandigheden ter plaatse...
dus wel een reisplan in grote lijnen, maar met mogelijkheid er hier en daar een beetje van af te wijken ...(als je op een mooi plaatsje bent of zo)
mengeling van actief beleven genieten (met vooral de nadruk op dat laatste)
mailen mag altijd,
byekes jerry

India 2009

Hallo,
Ik ben een avontuurlijke 32 jarige dame uit de buurt van Gent.
Ik trek ook op eigen houtje door india. Dit maal al voor de 3e keer.
Het is een prachtig land. Je kan er alle indrukken op je af laten komen.
Ik zou rond 25 april vertrekken naar Delhi, dan enkele vrienden opzoeken (delhi, Jaipur, Mount Abu) om dan rustig naar gujarat af zakken richting Mumbai, waar ik dan terug naar Brussel vlieg rond 20 juni.
Als het nog lukt wil ik graag Goa ook nog zien.
Ik reis ook steeds op eigen tempo. Als ik het ergens aangenaam vind blijf ik ook een beetje langer.
De route kan natuurlijk nog aangepast worden!

Als je intresse hebt om me te vergezellen, laat maar iets weten
[email protected]

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azië en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan...!

Ik ben opzoek naar een reispartner (M/V) (20-30 jaar) die in de periode januari, februari, maart, april of mei 2010 voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Laos, Cambodja en Vietnam. Rondreizen in Zuid-Oost Azië of andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk. Rondreizen ter plaatste met bus en trein maar het vliegtuig is ook mogelijk. Ik hou van cultuur, gecombineerd met actieve uitstappen. Voor enkele dagen uit te blazen aan het strand ben ik ook te vinden. Graag zou ik met de rugzak van budgethotel naar budgethotel reizen.

Indien je ook interesse hebt in deze reis en periode kan je me steeds mailen op [DLMURL="http://us.mc334.mail.yahoo.com/mc/[email protected]"][email protected][/DLMURL].

Heb je een ander voorstel of idee? Laat het maar weten...

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan