1 jaar Australië

Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ik zal helpen dit topic actief te houden :good:

ik ben dus ook van plan om naar Australië te gaan, wel het idee is al zeer levendig. De plannen met veel goede moed vaag te noemen. Vertrek vanaf jaarwisseling, mss nieuwjaar in Sydney met ander backpackers? Of mss nog hier met familie?

Ik zou heel australië willen doen, westkust in sneltempo. Nieuw Zeeland ook en nog even fiji als we er dan toch zijn. Of New Caledoniën? Nog iets exotische dus :rolleyes:.

Ik zou het handig vinden om idd ook niet alleen te vertrekken en reizen, die backpackers groepsvertrek lijkt me iets leuk.

Als je 16 December al kan vertrekken kan je met mij mee vertrekken naar Sydney. :smile: Mijn vlucht is al geboekt.

Ik ben in het verleden al in Australië (Cairns) geweest, en Nieuw-Zeeland heb ik ook 4 weken rondgereisd en veel gezien.

Zou geweldig zijn moesten we met een paar personen kunnen vertrekken. :cool:

Ik ga pas in januari kunnen vertrekken denk ik. Ik moet nog veel puzzelen, voor een route. Tijdsduurs heb ik niet lol, heb geen werk vanaf 2011 dus...Maar toch.

Wil Australië helemaal, west,oost,zuid en noord, het ene al sneller dan het andere.
Nieuw-Zeeland, helemaal. Maori tattoo laten zetten ofzo :tongue: Ik las tent mag overal staan? Dus echt backpacken hier is de bedoeling.
Tasmanië,
Fiji,
... beetje "island" hopping :-)

Maar organisatie skills omdat te plannen hahaha. Die greyhound beginnen er goed uit te zien.

hey hey,

ik loop ook rond met het idee om naar Australië te vertrekken voor een jaar. Ik weet nog niet goed wanneer, het zal afhangen ofdat ik door mijn herexamens ben geraak of niet... Als dat wel zo is zou ik ergens januari/februari vertrekken. Zijn er nog die rond die tijd gaan? Laat het maar weten!!

katrien

zo weer een weekend internetten en boeken doorbladeren, veel verder staan we nog niet. Ik zit vooral met het seizoensprobleem om een route uit te stippelen.

van nov/april is het "the wet" in het noorden, dus eigenlijk zou ik dat al bijna niet kunnen doen. Dus als ik van stel, jan-feb-maart-april zou willen gaan (heb geen tijdsdruk, maar wel gelddruk :frown:) zou ik het zuiden moeten doen.

Nou, wel ik kom meer tot het idee dat ik voornamelijk het "groene wil doen". Dus nieuw zeeland, tasmanie, via het oosten naar darwin, zakken via alice springs, adelaide, vai the nullarbor naar perth, greyhounden naar darwin en dan wil ik fiji nog ergens inplannen :-)

rekening houdend met het klimaat (lees geen/weinig regen) vind ik dus geen leuke route. Ik ga australië moeten in korten denk ik.

Al meer plannen hier? Ik zit me meer te concentreren op NZ (het dunste van de 2 boeken die ik had :tongue:). Ik denk dat ik met een budget van 5000euro, niet ver genoeg kom om alles van beide eilanden te zien. Wat hebben jullie er zoal voor uit getrokken?

Mss maar de hoogtepunten van Australië, Tasmanie, NZ? Help ik raar er niet uit :wtf:

ik vertrek maart 2011 voor 2 maand
er ligt al een heel stuk vast
moest er iemand zijn die wil meegaan (om mijn kosten wat te drukken)
mag die het altijd zeggen

groeten Nicholas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan