Backpacker Azië gezocht 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

cas de gier

New Member
Hoi, heb jij zin en tijd om in 2023 januari t/m mei te backpacken in Azië dan zoek ik jou!!!!

Ik zou graag China Japan vietnam Thailand Indonesië en Cambodja willen bezoeken. Andere landen ook nog een optie!!

Ben niet zo van het uit gaan af een feestje prima ben meer van het wandelen en cultuur bekijken.

Ben j20 heb een tussen jaar en zoek een mede backpacker!!!!

hi cas,
ik ga eind februari weg en eind maart terug, ik vlieg naar bangkok, ik ben 18 jaar en ga mn eerste backpack reis maken, alleen! jij ook zo te lezen, ben jij toevalig rond die periode in thailand? dan hoor ik het graag! groetjes maldini

Hoi!

Ik ben Martin, 19 jaar en ook opzoek naar een medebackpacker! Mij lijkt het ook fantastisch om begin volgend jaar een backpack trip door Azië te maken. Met name Thailand en Indonesië staan hoog op mijn verlanglijstje. Ik hou van een feestje, maar het lijkt me vooral mooi om de cultuur daar te ervaren, Ik hoor graag van je!

hi cas,
ik ga eind februari weg en eind maart terug, ik vlieg naar bangkok, ik ben 18 jaar en ga mn eerste backpack reis maken, alleen! jij ook zo te lezen, ben jij toevalig rond die periode in thailand? dan hoor ik het graag! groetjes maldini
Ik ga graag met je mee wil ook in februari nog een maand gaan mijn snap Cdegier19 als je interesse hebt

Hoi!

Ik ben Martin, 19 jaar en ook opzoek naar een medebackpacker! Mij lijkt het ook fantastisch om begin volgend jaar een backpack trip door Azië te maken. Met name Thailand en Indonesië staan hoog op mijn verlanglijstje. Ik hou van een feestje, maar het lijkt me vooral mooi om de cultuur daar te ervaren, Ik hoor graag van je!
Als ik wil minimaal een maand gaan bericht op Cdegier19 is mijn snap

Joo, gaan jullie nog naar Thailand en zoja welke datums? Ik ben ook 18 jaar en vlieg 14-2 naar Bangkok

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan