Noordzee - Zwarte Zee (Oost-Europa)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Traveling

New Member
Hey,

Ik ben van plan nog een cool reisje te maken. Niet te lang en niet te ver.
Ervaring: 2 wereldreizen als backpacker, mid twintiger
Wat is de bedoeling?
-> Wanneer: 2 juli tot 20 juli OF 27 juli tot 15 aug
-> Practisch
Met de trein (+-350 eur)(interrail) OF met een auto (all in +- 300 EUR pp) (eventueel mijn wagen) te trekken naar Varna kuststad in Bulgarije. Met als voornaamste tussenstops: Graz (Oostenrijk)-Ljubjana(Sovenie)-Belgrado-(Servie)-Boekarest(Roemenie)-Varna(Bulgarije). Altijd mogelijk om nog te veranderen, maar deze steden liggen op vrijwel rechte lijn richting Varna.

Indien met de trein, dan via een vlucht van thomas cook airlines rechtreeks van Varna op Brussel terugvliegen (+-150 eur).

-> Steden bezoeken, in hostels slapen of tent of goeie hotel deals maakt mij niet uit. Cultuur maar ook vooral een paar feestjes ;). Waarom Oost Europa: goeie feestjes, goedkoop, avontuurlijker als andere delen Europa en mooie vrouwen.

Wie heeft hier ook zin in, laat me dan iets weten in personal message (pm)

Laatst bewerkt:
hey, ik had zelf ook al iets dergelijks in gedachten aangezien ik veel vrijheid wil hebben. Ik zou echter wel alleen moeten reizen. Zit je dan niet meer met de auto te rijden dan te genieten van de omgeving? Boek je dan opvoorhand al je overnachtingen? Of slaap je bv gewoon op parkings langs de autosnelweg in je auto :D

hey

Alles beetje checken op internet. Ik boek liefst niet veel op voorhand, ik hou van flexibiliteit. Juist in bv Varna zou ik al een boeking doen van 3 nachten ofzo in een zeer goed hostel omdat het daar hoogseizoen is. De rittijden tussen de stops is +- 6 uur, dit valt goed mee. Liefst niet te veel in de auto! Maar dit zal er natuurlijk beetje bij horen.

Met de bus kan je niet makkelijk rondreizen en de trein heb ik geen ervaring mee. Ik heb beetje schrik met de reserveringen die je moet maken voor elke internationale trein. Zeker in hoogseizoen.

Ik begin bijna met de planning, indien je graag meewilt graag snel reactie. Er is ook nog een andere kerel die heel geinteresseerd is in dit traject. Let me know,hoe sneller iets in grote richtlijnen gevat is hoe beter.

groeten

yannick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan