Hey,
Ik ben van plan nog een cool reisje te maken. Niet te lang en niet te ver.
Ervaring: 2 wereldreizen als backpacker, mid twintiger
Wat is de bedoeling?
-> Wanneer: 2 juli tot 20 juli OF 27 juli tot 15 aug
-> Practisch
Met de trein (+-350 eur)(interrail) OF met een auto (all in +- 300 EUR pp) (eventueel mijn wagen) te trekken naar Varna kuststad in Bulgarije. Met als voornaamste tussenstops: Graz (Oostenrijk)-Ljubjana(Sovenie)-Belgrado-(Servie)-Boekarest(Roemenie)-Varna(Bulgarije). Altijd mogelijk om nog te veranderen, maar deze steden liggen op vrijwel rechte lijn richting Varna.
Indien met de trein, dan via een vlucht van thomas cook airlines rechtreeks van Varna op Brussel terugvliegen (+-150 eur).
-> Steden bezoeken, in hostels slapen of tent of goeie hotel deals maakt mij niet uit. Cultuur maar ook vooral een paar feestjes
. Waarom Oost Europa: goeie feestjes, goedkoop, avontuurlijker als andere delen Europa en mooie vrouwen.
Wie heeft hier ook zin in, laat me dan iets weten in personal message (pm)
Ik ben van plan nog een cool reisje te maken. Niet te lang en niet te ver.
Ervaring: 2 wereldreizen als backpacker, mid twintiger
Wat is de bedoeling?
-> Wanneer: 2 juli tot 20 juli OF 27 juli tot 15 aug
-> Practisch
Met de trein (+-350 eur)(interrail) OF met een auto (all in +- 300 EUR pp) (eventueel mijn wagen) te trekken naar Varna kuststad in Bulgarije. Met als voornaamste tussenstops: Graz (Oostenrijk)-Ljubjana(Sovenie)-Belgrado-(Servie)-Boekarest(Roemenie)-Varna(Bulgarije). Altijd mogelijk om nog te veranderen, maar deze steden liggen op vrijwel rechte lijn richting Varna.
Indien met de trein, dan via een vlucht van thomas cook airlines rechtreeks van Varna op Brussel terugvliegen (+-150 eur).
-> Steden bezoeken, in hostels slapen of tent of goeie hotel deals maakt mij niet uit. Cultuur maar ook vooral een paar feestjes
Wie heeft hier ook zin in, laat me dan iets weten in personal message (pm)
Laatst bewerkt: