Claudia88
New Member
Ik ben op zoek naar een reisgenote of meerdere reisgenoten die zin hebben om een weekje richting Frankrijk/Spanje te trekken om te gaan surfen, zwemmen, eten, stadjes bezoeken, beetje hangen en een boek lezen
... eventueel een kleine camper/camionette te huren, maar ik heb zelf een auto, dus dat kan ook. Ik heb nog maar een keer gesurft, dus ben er absoluut nog niet goed in, maar hou wel enorm van het relaxte vakantiesfeertje. Kamperen, huis huren, b&b, ... dat vind ik allemaal oke.
Ik sta er absoluut ook voor open om eventueel mee te gaan met een surforganisatie en op een domein een tent/huisje te huren.
Ik ben zelf een vrouw van 33 uit Oost-Vlaanderen en ben op de eerste plaats op zoek naar een vrouwelijke reisgezel, maar met meerdere personen lijkt zeker ook fijn. Ik ben ook zeker niet het type dat persé 24 op 24 samen dingen wil doen.
Ik zou liefst in augustus of september gaan.
Ik sta er absoluut ook voor open om eventueel mee te gaan met een surforganisatie en op een domein een tent/huisje te huren.
Ik ben zelf een vrouw van 33 uit Oost-Vlaanderen en ben op de eerste plaats op zoek naar een vrouwelijke reisgezel, maar met meerdere personen lijkt zeker ook fijn. Ik ben ook zeker niet het type dat persé 24 op 24 samen dingen wil doen.
Ik zou liefst in augustus of september gaan.