Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de waarschuwing. Dat was wel heel lang geleden en gelukkig lees ik op alle fora hoe vriendelijk en behulpzaam de bevolking is dus ik hoop dat ik daar meer mee te maken krijg dan met de overheid of religie. Dus keurige kleding aan en aan de regels houden.In de tijd van de Sjah was ik op zakenreis in Iran en op weg naar de luchthaven reed mijn taxi een schaap dood. Grote commotie, agent erbij en die vroeg aan de omstanders "van wie is dit schaap?", 12 handen werden opgestoken en ik moest 12 schapen betalen. Ik maakte daar natuurlijk heftig bezwaar tegen, ik was immers slechts passagier en er lag maar 1 schaap. Uiteindelijk ben ik op een brancard het vliegtuig ingedragen. Momenteel is de godsdienstwaanzin aanmerkelijk toegenomen.
Hey , ik zou jullie graag morgen eens bellen, is dit een Belgisch nummer? grts IngridWij zijn 2 fitte/sociale vrouwelijke (65+) reismaatjes en zoeken nog 2 (liefst vrouwelijke) reisgenoten om samen te reizen naar het prachtige Iran. Periode september/Oktober 2022. Bedoeling is een busjes met chauffeur/gids te huren. Méér info? neem contact 0478 98 11 99.
Ik probeerder eerst NL maar het bleek toch Belgie te zijn.Hey , ik zou jullie graag morgen eens bellen, is dit een Belgisch nummer? grts Ingrid