Booking.com

Reisgroepje / vriendengroepje opstarten

Carl1979

Member
Hallo

Welke regio's zijn zoal vertegenwoordigd? Ik zelf ben van Sint-Niklaas. Ga wel verhuizen binnen paar maand. Zou graag na moeilijke periode, ergens begin volgend jaar een reis ondernemen v max 3 maanden. Iemand interesse in deze groep. Uitstapjes dichtbij spreken me ook aan! Groetjes
Tiny, reis van 3 maanden: zalig!
Naar waar zou je willen trekken?
Groeten,
Carl (40 jaar uit de Vlaamse Ardennen)

Miek08

New Member
Met of zonder WhatsAppgroep 😉: als er iemand eens zin heeft in een wandeling of daguitstapje in België (of onze buurlanden) ... Ik ben liefhebber 😀.
Of wij moeten dan maar voor geïnteresseerden een whatsapp groepje opstarten die wel echt bestaat😂, met dank aan de topicstarter voor het idee😂

damien

New Member
inderdaad zelfde ervaring: geen reactie waarschijnlijk is hij teruggekomen op zijn idee.. of zoiets..
als iemand nog mee op reis wil november met deze sportieve vijftiger... wandelen of een fietsreis... ik denk dan aan zuiden (spanje, Italie)... aantal reisorg zoals zuiderhuis en joker bieden individuele reizen aan ("vast" prog, maar je gaat wel alleen). enkele lijken me tof vb. Corfu...
wel behoorlijk wat extra kosten bij hun prijs.
of anders iets op eigen initiatief ?
berichtje naar 0495 736097 mag altijd.

Carl1979

Member
Gforceken is blijkbaar van de aardbol verdwenen.
Zijn er geïnteresseerden om het idee verder te zetten?

ik ben lid geweest van die watsapp groep in het begin, maar plots werd er niets meer gezegd en de oprichter al helemaal nietmeer, dus als er andere zijn die een nieuwe groep willen starten, graag ;)

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan