Ski-snowboard reisgenoten

Status
Niet open voor verdere reacties.

stalone150

New Member
Beste forumleden

Nu er volop sneeuw ligt in de skigebieden kan ik niet wachten om naar de bergen te gaan. Wie zin heeft in een last-minute reis mag me gerust contacteren.
Zelf ben ik 22 jaar en kom uit België (dichtbij Gent). Ik heb een wagen en direct beschikbaar.

Laat me iets weten als je geïnteresseerd bent !

We maken er een toffe reis van !

Beste forumleden

Nu er volop sneeuw ligt in de skigebieden kan ik niet wachten om naar de bergen te gaan. Wie zin heeft in een last-minute reis mag me gerust contacteren.
Zelf ben ik 22 jaar en kom uit België (dichtbij Gent). Ik heb een wagen en direct beschikbaar.

Laat me iets weten als je geïnteresseerd bent !

We maken er een toffe reis van !

Al op skireis vertrokken? Ik ben nog naarstig op zoek om volgende week richting sneeuw te vertrekken, misschien kunnen we in elkaar wel gezellen vinden?
Ben 34, gevorderde skiër en eveneens regio Gent.

Groeten,

Bruno

Super !!! De skireis zou volgende week gepland zijn. Ik ben zelf een paar keer gaan skiën, maar dit jaar zou ik graag de snowboard uitproberen.

hallo
is deze zoektocht nog steeds actief of is de reis ondertussen geboekt en afgerond?
omdat vrienden en partner wegens de veelvoorkomende belemmeringen geld en kinderen dit jaar niet meegaan, ben ik alleen op zoek naar mogelijkheden om toch mijn jaarlijkse snowboardreis te kunnen maken, ik wil die jaarlijkse gewoonte echt niet overslaan...
ik ben al eens 3 weken naar tanzania geweest met een toen onbekende reisgezel dus dat lukt wel...
ooit begon ik met skiën maar sinds enkele jaren hou ik het bij snowboarden
groetjes
wim

Heey, ik heb misschien ook nog wel interesse :)
Familie en vrienden gaan dit jaar niet of kunnen niet in mijn vrije week, maar ik zou toch heel graag nog een weekje gaan skiën.
Ik heb zelf vrij van 6 feb tm 14 feb. Ben een beginnend skiër (1 jaar geskied, 1 jaar gesnowboard) dus ik zou graag ook nog lessen nemen.
Vind het leuk om samen dingen te ondernemen, maar trek net zo makkelijk m'n eigen plan. Aprés ski vindt ik ook erg leuk, maar ben geen die-hard feestganger. 's Avonds lekker ontspannen en vroeg naar bed zodat de volgende ochtend weer fris geskied kan worden :)
Groetjes! Tjitske

Heey, ik heb misschien ook nog wel interesse :)
Familie en vrienden gaan dit jaar niet of kunnen niet in mijn vrije week, maar ik zou toch heel graag nog een weekje gaan skiën.
Ik heb zelf vrij van 6 feb tm 14 feb. Ben een beginnend skiër (1 jaar geskied, 1 jaar gesnowboard) dus ik zou graag ook nog lessen nemen.
Vind het leuk om samen dingen te ondernemen, maar trek net zo makkelijk m'n eigen plan. Aprés ski vindt ik ook erg leuk, maar ben geen die-hard feestganger. 's Avonds lekker ontspannen en vroeg naar bed zodat de volgende ochtend weer fris geskied kan worden :)
Groetjes! Tjitske

hallo,
heel leuk om reactie te krijgen, vooral van iemand die me wel gelijkgestemd lijkt, maar jou week is de krokusvakantie, een week die ik qua drukte en prijs vermijd... ook omdat ik het kan wegens niet meer schoolgaand ;-)
jij hebt vermoedelijk geen mogelijkheid om een andere week te gaan...?
groetjes
wim

Heey Wim! Ik kan helaas niet in een andere week nee. Normaal gezien had ik altijd de 1e week van feb vrij, maar door wijziging in studie programma nu altijd de 2e week. Vandaar dat ik ook niet meer samen met vrienden kan die nog wel de 1e week vrij hebben. Prijs technisch gezien ook erg balen :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan