Ik ben ook op zoek naar medejongeren voor ski/snowboardvakantie. Ben je nog op zoek ?
eventjes kort mezelf: 32 jr, 3e snowboardjaar, hou van actief snowboarden, maar ev apresski welkom ook,
2 jaar geleden via groepj op forum gegaan,
verleden jaar, gedeeltijk nieuw groepj (waarvan enkele beginners), dit jaar momenteel met 2 (25jr, skiester, vierde jaar).
Groetjes isabelle
Fijn jullie berichtn te lezen ! Prive interesse ook nog van een jongeheer op dit forum. leuze ook: hoe meer zielen hoe meer vreugd alvast.
Nog geen concrete plannen ofzo, gister officieel begonnen met groepje vormen. Verleden jaar via outspot gegaan:hotelletje allinn frankrijk: eten, busreis, skipas, fijne prijskwaliteit . we vonden dit ev voor herhaling vatbaar. Dit jaar geen verlof meer, januari/februari met trachten vermijden van de schoolvakanties? alles te bespreken, nog niets concreet.
Ps van waar zijn jullie ? aurelie van gentse, ik van ieper.
Wat denken jullie ervan spoedig af te spreken ? Email/fb-groep verder te regelen ? mijne verdonck isabelle ,ieper, solidariteit vr gezin (sta op ne auto mn profielfoto)
Ik ben een snowboarder met 5 jaar ervaring uit het Waasland.
Ook dit jaar wil ik zeker snowboarden, maar ik weet nog niet hoe.
Voeg mij gerust toe op Facebook om verder te bespreken.
-> Iedereen welkom. Momenteel zijn we met 5 (3 mannen & 2 vrouwen)
Hallo,
Onze reis is reeds geboekt.
Je kan nog altijd meegaan.
Hieronder de prijzen voor degene die er bijkomen.
Extra persoon is altijd mogelijk. Onze kamer is volzet zodat je single-toeslag zal hebben.
1 pers: 849
2 pers: 829
3 pers: 799
+ €15 voor de bus
Misschien korting omdat er reeds 5 pers ingeschreven zijn.
Alles inbegrepen (vol pension, bus en skipas) met uitzondering van huur skimateriaal.
Momenteel zijn er 2 geïnteresseerd om mee te gaan...
hoi sven en de rest, mijn naam is ook sven, 30 jaar en van hasselt. zou het ook wel zien zitten om mee te komen. aangezien jullie reis al geboekt is vraag ik me af wie de mensen zijn die nog interesse hadden om eventueel een kamer samen te nemen.