Hallo allen, deze oproep is nog actueel, ben nu langzaam maar zeker aan het plannen. Als er nog iemand interesse heeft. met zijn tweeën plannen is leukerZo, net aangemeld, even kijken hier.
Ik ben Jack (m58) en wil (zodra het weer kan) 4 tot 6 weken naar Patagonie. Ik denk dat dit jaar hem niet meer wordt, maar later is ook ok.
Mijn idee is nu om een campervan te huren en een eind te rijden door Chili en Argentinie. Overnachten in het busje/tentje, soms een hostel.
Wel een beetje woest dus, veel natuur.
Ik durf best alleen, maar denk toch dat het leuker en veiliger is als er iemand mee gaat. Je zal maar net gebeten worden door een beest op een plek waar je niet bij kan bv. Deze oproep is orienterend, alle reacties zijn welkom. Ik ben niet op zoek naar een levenspartner (die heb ik al, bevalt prima). Ben benieuwd.
Hallo, ik wil ook nog zoveel reizen, zien, beleven. Ben niet echt de persoon voor bus in bus uit, hou het liever wat sportiever. maar met gezelschap is het zo veel leuker.Ja ik! En ik heb nog behoorlijk veel bestemmingen op mijn bucket list staan maar... ik heb een probleem! Er zijn namelijk reizen die ik liefst ongeorganiseerd wil maken, dus een soort route uitstippelen waar best van afgeweken mag worden, met openbaar vervoer (of waar dat moeilijk is met een huurauto) rondreizen en onderweg een leuk hotelletje of net hostel zoeken, blijven of gaan zoals je wilt... met andere woorden: Vrijheid. Het probleem is dat een jongere niet met een ouder persoon wil reizen (logisch, wij feesten niet meer zo uitbundig) maar ook dat er maar weinig 'ouderen' zijn die hierin geinteresseerd lijken te zijn. En dat vind ik niet logisch, want die moeten toch echt wel te vinden zijn.
Daarom dacht ik om dat eens te polsen via deze website en niet alleen voor mij maar misschien vinden diegenen die reageren ook wel een gelijkgestemde reisgenoot voor hun bestemming.
En zijn er landen zijn waar rondreizen wat moeilijk is dan hoort een semi-georganiseerde reis natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Laat je wat van je horen? Waar wil je heen, hoelang, wanneer, zelfstandig/rondreis enz.
En ook gezelschap voor een weekje zon is prima.
ik ben wat ouder, maar zoek nog actieve mede reisgenoten, soms aansluitend bij bestaande groepsreizen dan weer alleen verdergaand
het is erg lastig om een reisgenoot te vinden van mijn leeftijd die nog verre reizen wil maken, 70+
Heb je mijn persoonlijke bericht aan jou gelezen?ik ben wat ouder, maar zoek nog actieve mede reisgenoten, soms aansluitend bij bestaande groepsreizen dan weer alleen verdergaand
het is erg lastig om een reisgenoot te vinden van mijn leeftijd die nog verre reizen wil maken, 70+
En jij het mijne????? ;-))Heb je mijn persoonlijke bericht aan jou gelezen?
deze oproep zie ik dat het reeds 3jaar geleden geplaatst is...is er mogelijk nog contact te hebben???Ja ik! En ik heb nog behoorlijk veel bestemmingen op mijn bucket list staan maar... ik heb een probleem! Er zijn namelijk reizen die ik liefst ongeorganiseerd wil maken, dus een soort route uitstippelen waar best van afgeweken mag worden, met openbaar vervoer (of waar dat moeilijk is met een huurauto) rondreizen en onderweg een leuk hotelletje of net hostel zoeken, blijven of gaan zoals je wilt... met andere woorden: Vrijheid. Het probleem is dat een jongere niet met een ouder persoon wil reizen (logisch, wij feesten niet meer zo uitbundig) maar ook dat er maar weinig 'ouderen' zijn die hierin geinteresseerd lijken te zijn. En dat vind ik niet logisch, want die moeten toch echt wel te vinden zijn.
Daarom dacht ik om dat eens te polsen via deze website en niet alleen voor mij maar misschien vinden diegenen die reageren ook wel een gelijkgestemde reisgenoot voor hun bestemming.
En zijn er landen zijn waar rondreizen wat moeilijk is dan hoort een semi-georganiseerde reis natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Laat je wat van je horen? Waar wil je heen, hoelang, wanneer, zelfstandig/rondreis enz.
En ook gezelschap voor een weekje zon is prima.
Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenoot voor Patagonië later dit jaar. Concreter: ik ga 13 oktober naar Chili en wil vanaf de 20e ongeveer vanuit Santiago in een week of twee, drie naar het Zuiden rijden (in een camperbus) tot in Puerto Navales. Daarna ga ik per openbaar vervoer verder tot half december. Als iemand ook in de buurt is en misschien een stukje samen wil reizen...Hallo allen, deze oproep is nog actueel, ben nu langzaam maar zeker aan het plannen. Als er nog iemand interesse heeft. met zijn tweeën plannen is leuker. Hopelijk tot later, Jack
Hoi Siem,Opvallend dat er alleen vrouwen uit Belgie reageren? Ik woon in Amsterdam maar vind het uiteraard geen probleem om naar Belgie te rijden voor een kennismaking..
Ik wil graag in oktober/november 3 -4 weken weg, ik ben ook wel benieuwd naar jullie, is er een klik? Dus ook ik zou het leuk vinden om jullie binnenkort te ontmoeten zodat ik verder plannen kan maken (via hier of alleen).
Groet vanuit NL,
Siem
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?