Hey,
Ik zoek iemand die geïnteresseerd is om in mei/juni 2010 voor een jaar naar australië te gaan met een working holiday visum. Het plan is om zoveel mogelijk van Australië te zien en ook nog Nieuw Zeeland aan te doen. Eventueel ook nog enkele weken zuidoost azië maar dat hangt er wat vanaf.
Dat is mijn plan uiteraard, alles kan veranderen. Ik zoek dan ook niet iemand die net hetzelfde wil doen maar iemand die ook met een whv naar australië gaat in dezelfde periode zodat we eventueel samen kunnen vertrekken en de eerste paar weken samen doorbrengen. Naderhand kan elk z'n eigen ding doen indien gewenst.
Laat gerust iets weten!
Thomas
Hey Thomas
Ik zag je oproep. Woon je ook in Nederland? Ik woon in Utrecht. Is misschien wel leuk om dan elkaar te treffen. Ik denk dat ik namelijk al eerder wil vertrekken. Maar goed mocht ik toch pas later vertrekken dan kunnen we ook samen vetrekken. Weet jij toot welke leeftijd je dat whv kunt krijgen?
groetjes Teuntje
hallo,
ik vroeg mij af of jullie nog iemand zoeken om mee te gaan naar Australië?
Ik ben namelijk van plan om voor een viertal maanden naar daar te gaan (normaal gezien ook maandje Nieuw-zeeland) maar vind om verschillende redenen niemand die wil/ kan meegaan...
Ik zou ook tijdskrediet aanvragen maar zou wel in het najaar vertekken (dan is het daar lente-zomer).
Je kan mij altijd mailtje sturen op thomasruysschaert@hotmail.com
greetz
dit hoort hier waarschijnelijk niet thuis
Familie van mij zit in Australië.
Nu het begint zo als ze het zeggen ook jeuken om naar daar te gaan voor 1 jaar (mens leeft maar 1 keer!)
nu is mijn vraag hoeveel cash zouden jullie ongeveer meenemen
plan is om daar ook te werken
had gedacht aan ongeveer tussen de 5000 a 10000 €
nu mijn engels is beperkt (kan mij verhelpen )
zou ik nog een cursus volgen voor ik vertrek ?
of leer je dit snel te plaatse aangezien je er toch alle dagen mee in contact komt
1000 € is idd wel veel
zelf ik heb ik niet zo veel nodig (woon alleen )
als je natuurlijk werkt kan je een beetje die 1000 e opvangen .
Of is dit zonder werk (ik heb er echt geen idee van en internet is toch ook vaag )
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?