Gecko
Well-Known Member
Even samenvatten wat het geregeld is :
- accommodatie in Slovenië, meer bepaald in de Nationale Park Triglav, in een dorp, voor 7 nachten ( om uitstapjes te maken, alle richtingen uit ) ; het dorp heet Bohinjska Bistrica, en ik 'woon' 1 km van de mooiste meer - Bohinjsko Jezero; volgens de locals, hier vindt je de mooiste meer en niet in Bled;
Het heeft me 2 weken 'gekost' om iets binnen mijn gewone budget : 30€ te vinden ( diesel + eten inbegrepen). Het is geen goedkope bestemming...het is een skigebied, hiking, trekking, klimmen, en...daardoor niet goedkoop, maar als je blijft zoeken, vindt je toch wat je nodig hebt.
Adres : Oddajanje sob
Cvetek Anica
Stara Fužina 61
4265 Bohinjsko jezero
Slovenija
Tel: +386(0)45723-416
e-mail: [email protected]
http://www.sloveniaholidays.com/SOBE-CVETEK-ANICA
Prijzen :
'The price list pro person:
Nightening: 15 €
Tourist tax: 1,01 €
Breakfast: 7 € '
Contactpersoon : Sabina
Site : www.sloveniaholidays.com
Nog een goedkope accommodatie, gevonden via www.booking.com :
Rooms Sodja
Rožna ulica 6
Bohinjska Bistrica
4264 Bohinj
Slovenia
Phone : + 386/ 31739174
Goedkoper dan de vorige accommodatie...
: 23€/per nacht en niet per persoon, zoals de vorige..maar je badkamer is niet alleen van je...voor mij, is het geen probleem, zolang als ik niet daar moet gaan slapen !
Een zeer goedkope accommodatie voor zo'n locatie...
Ik ga een week eerder vertrekken, d.w.z. 1 accommodatie in Duitsland, en 1-2 accommodaties in Oostenrijk moet ik nog zien te regelen.
Het weer in Slovenië (einde maart begin april) wil ik niet weten
....sneeuw ga ik zeker zien, maar in de vallei...het gaat een 'surprise' worden...in de bergen slaat het weer zeer snel om.
- accommodatie in Slovenië, meer bepaald in de Nationale Park Triglav, in een dorp, voor 7 nachten ( om uitstapjes te maken, alle richtingen uit ) ; het dorp heet Bohinjska Bistrica, en ik 'woon' 1 km van de mooiste meer - Bohinjsko Jezero; volgens de locals, hier vindt je de mooiste meer en niet in Bled;
Het heeft me 2 weken 'gekost' om iets binnen mijn gewone budget : 30€ te vinden ( diesel + eten inbegrepen). Het is geen goedkope bestemming...het is een skigebied, hiking, trekking, klimmen, en...daardoor niet goedkoop, maar als je blijft zoeken, vindt je toch wat je nodig hebt.
Adres : Oddajanje sob
Cvetek Anica
Stara Fužina 61
4265 Bohinjsko jezero
Slovenija
Tel: +386(0)45723-416
e-mail: [email protected]
http://www.sloveniaholidays.com/SOBE-CVETEK-ANICA
Prijzen :
'The price list pro person:
Nightening: 15 €
Tourist tax: 1,01 €
Breakfast: 7 € '
Contactpersoon : Sabina
Site : www.sloveniaholidays.com
Nog een goedkope accommodatie, gevonden via www.booking.com :
Rooms Sodja
Rožna ulica 6
Bohinjska Bistrica
4264 Bohinj
Slovenia
Phone : + 386/ 31739174
Goedkoper dan de vorige accommodatie...
Een zeer goedkope accommodatie voor zo'n locatie...
Ik ga een week eerder vertrekken, d.w.z. 1 accommodatie in Duitsland, en 1-2 accommodaties in Oostenrijk moet ik nog zien te regelen.
Het weer in Slovenië (einde maart begin april) wil ik niet weten
Laatst bewerkt: