Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Zijn er nog avontuurlijke 50-plussers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag Rose , ik woon ook in de buurt van Gent en zoek een reisgenoot om samen op een leuke en avontuurlijke manier , met toch een beetje luxe , nog vele landen te ontdekken . Ik ben 63 jaar , fit en gezond , ik spreek vlot Spaans en Engels en heb al veel reiservaringen , maar er zijn nog veel te ontdekken landen , zoals Japan , Australie ,Nieuw Zeeland , Borneo ... ik ben vrij en heb veel tijd , groetjes , Christine

Dag Rose en Pitou
Van zodra het mogelijk is heb ik ook interesse om terug buiten Europa te reizen. Colombia staat ook nog op mijn to do lijstje. Borneo en Japan zijn ook landen die ik graag zou ontdekken. Als jullie intussen eens willen kennismaken, is dat ook mogelijk, ik woon in vlaams-Brabant, Belgie en ben 52 jaar en ook reislustig met reiservaringen :°)

Hallo ,

ik heb zeker interesse om mekaar eerst eens te ontmoeten . Voor mij staan Borneo en Japan , nog zeker om mijn bucketlijstje , groetjes Pitou

Goedemiddag Kaatje,

Ik ben helemaal nieuw met deze manier, maar vind het een goed initiatief. Ikzelf wil heel graag naar Italië, de Marken om precies te zijn en wellicht doorreizen (trein, bus, huurauto naar Bisaccia om bepaalde redenen).

Tent, wisselende B&B's, maar vooral genieten van een bepaalde plek en pas weer doorgaan, als je het er wel gezien hebt. Lezen, stadjes, dorpjes, lekker op het pleintje een krantje lezen en met de locals babbelen, onder een cappuccino.

Wie weet heb je inmiddels al een leuke relatie en ben je hier niet meer zo actief, maar, ik hoor het graag.

Inmiddels twee vaccinaties Astra Z. gehad.

Ik ben inmiddels 64 jaar.

Vriendelijke groet,

Mariët

Hey allemaal! Ik ben serhat 28j
Ik wil dit jaar nog een reis maken in europa, bestemming maakt me niks uit. Alles is bespreekbaar. Bij interesse stuur me een berichtje.

groetjes

Laatst bewerkt:
Indien er een bijeenkomst gepland word om elkaar te leren kennen en verder af te toetsen dan heb ik zeker interesse. Ikzelf ben 62 jaar en woon in Antwerpen, dus niet zo veraf van Gent, dus voor mij geen enkel probleem.
Voorlopig beperk ik me (omwille van de wispelturigheid van corona) voorlopig nog in Europa, maar van zodra mogelijk : liefst weer intercontinentaal.

Groetjes.

Hallo Aramisa,ik ben Marijke Antoni,66 jr,woon in Haarlem,Noord-Holland. Ik wil graag 40 dagen naar Dubai,zodra corona kan,code geel wordt. Tikket en hotel is ong.E1000 p.p.in een kamer,2 aparte bedden. Ik wil je ontmoeten om kennis te maken,als je ook een vrouw bent. Telno.0684770033. Ik ben in Indonesië geboren,woon 58 jaren in Haarlem. Hoop van je te horen. Bedankt,Gr. Marijke.

Hey marijke ik heb je een berichtje gestuurd.

groetjes,

serhat

Iemand interesse om eind oktober mee naar een zonnige bestemming te vliegen?
Zie ook mijn oproepje van vandaag. Ik lees het graag via herfstbreak@ hotmail,com

Laatst bewerkt:
Zo, net aangemeld, even kijken hier.
Ik ben Jack (m58) en wil (zodra het weer kan) 4 tot 6 weken naar Patagonie. Ik denk dat dit jaar hem niet meer wordt, maar later is ook ok.
Mijn idee is nu om een campervan te huren en een eind te rijden door Chili en Argentinie. Overnachten in het busje/tentje, soms een hostel.
Wel een beetje woest dus, veel natuur.
Ik durf best alleen, maar denk toch dat het leuker en veiliger is als er iemand mee gaat. Je zal maar net gebeten worden door een beest op een plek waar je niet bij kan bv. Deze oproep is orienterend, alle reacties zijn welkom. Ik ben niet op zoek naar een levenspartner (die heb ik al, bevalt prima). Ben benieuwd .

Hey allemaal...Carina hier 60 jaar en zoek mensen die net als ik heel impulsief op pad gaan en de dag trekken zoals die komt. Niets vastzetten en overnachten in een tent, trekkershut of in de auto . Woon in zuid-België gemeente Gedinne en wandel regelmatig lange afstanden.
Zou graag naar Italië, Griekenland of Spanje-Portugal gaan , als het maar warm is.
Hoor graag van gelijkgestemden.
Wat ook nog op de lijst staat is Indonesië, Nieuw Zeeland, Chili en Peru,,,tja wat niet eigenlijk

Hallo Kaatje en co,

Ik ben Inge (55), woon in Leuven en heb nog een lange bucket list, gaande van Brazilië, Colombia, Suriname, Jamaica, Java/Borneo, Filippijnen, Malaysia, Japan, China tot Madagascar, Moçambique, Angola, India, Sri Lanka, enz enz ;-)
Gezien ik een pak meer verlof heb dan mijn LAT-vriend en niet graag alleen reis (noch georganiseerd), heb ik ook interesse om samen te reizen!
Hebben jullie ooit afgesproken met alle geïnteresseerden, in Nederland en/of België?

Grts, Inge

Joehoe, nog iemand die geïnteresseerd is. Ik ben 62 jaar en heb volgend jaar de eerste drie weken van mei verlof. Ik kan dus enkel in deze periode op reis. Ieder ver land die ik nog niet gedaan heb interesseert mij eigenlijk maar mijn sterke voorkeur gaat toch naar landen met veel natuur. Ik bereid het toch wel wat graag voor. Het is de enige manier om zeker die plaatsen te bezoeken die je niet wil missen. Bang uitgevallen ben ik niet. De reis mag best wat avontuurlijk zijn.
Ik woon in West-Vlaanderen, België en hoop op jullie reacties.

Groetjes, Martine

Hai, ik ben Corrie, 70 jaar en heel fit. Ik heb veel gereisd. Graag wil ik in mei/ juni met een senioren treinkaart voor Europa , die een jaar geldig is en waarbij je vijftien reisdagen hebt, naar en door Spanje reizen. Zin om mee te gaan?

Hallo,
Ik ben Dirk (57j) wonende in Leuven, reis graag op verschillende manieren, wissel het soms af, zowel zelf georganiseerd of in groep, maar hoe dan ook heb ik zin om te kijken wat via dit forum mogelijk is. Ik wandel en fiets graag, dus ga daarom graag naar bestemmingen waar ik dit makkelijk kan doen; kan zowel in de natuur zijn als een stad bezoeken. Hou er ook van om contacten te leggen met locals, om zo lokale activiteiten mee te nemen als die zich voordoen. Spreek meerdere talen, vandaar ook de voorkeur naar een land waarvan ik de taal spreek.
Wandel of fiets weekend of week kan ook, ergens een chalet huren en dan daar plaatselijk de omgeving verkennen.
Wie zin om samen iets in elkaar te steken?

Ik heb me vandaag aangemeld (vrouw, 65, Amsterdam)weet nog niet precies hoe het werkt. Ik heb veel gereisd, met mijn partner, alleen en een enkele keer met een groep. Dat laatste past zeker niet bij me. Zou graag met een camper door de USA willen trekken, van noord-oost naar zuid-west. Niet geschikt lijkt me om dit alleen te doen, zoek daarom een reismaatje. Ook reisen van Vancouver naar SanDiego met trein en huurauto staat op mijn bucketlist. Dit om te beginnen.

Hallo, ik heb de eerste drie weken van mei verlof en zou graag naar Namibië gaan. Ben je nog steeds geïnteresseerd in dat land dan hoor ik het graag. Een andere periode lukt wel niet.

Een weekend Tel Aviv, wie gaat er mee, van 12 tot 15 februari? Een ticket met easyjet van Amsterdam naar Tel Aviv en terug is, met korting van cheaptickets, ong 90 euro, daar kun je je geen buil aan vallen. Isreal is oranje, maar geen quarantine bij terugkomst in NL, alleen een test.

Ik zie dat dit een oude post is.. maar ondertussen een pandemie gehad die wellicht reisplannen hebben uitgesteld. Ik ben zelf ook op zoek naar een leuk reisgezelschap. Heb al heel wat van de wereld gezien, maar nog steeds niet alles
Zijn er nog plannen? En misschien belangrijker: staan jullie nog open voor nieuwe aanwas?
Ik ben een vrouw van 57 en zoek vooral mooie natuur, andere culturen, lieve mensen onderweg. Ben geen strandbakker, al vind ik de zon heerlijk, maar liever een iets actievere vakantie buiten de toeristische gebaande paden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...