Heb je al op dit forum rondgekeken of je iemand zag die een bestemming noemt die je interesseert? Ik heb veel bestemmingen in Azie voorbij zien komen, Australie en Nieuw Zeeland, Zuid Amerika... neem eens contact op met deze personen. Good luck!Ik ben het volkomen eens met u. Ik zoek ook iemand om samen een reis te maken.
Niet overwinteren, geen tweede verblijf na je pensioen, geen jaren blijven hangen op één plek of voorgoed uit je geboorteland weg, neen...iets heel anders.
Gewoon net zo lang ergens blijven tot je alles goed hebt leren kennen, tot je 'uitgegraasd' bent, of net zo lang tot je opnieuw dat kriebelige gevoel krijgt om weer eens een nieuwe uitdaging aan te gaan. Als een soort "nieuwe nomaden"
Voor een goed begrip: onder een tijdelijk adres versta ik een woonperiode van 3 tot 6 maanden. Niet langer, want dan verdwijnt het begrip "tijdelijk".
Heerlijk, als je nieuwe verblijf als woonplaats goed aanvoelt, je boodschappen doet in de nieuwe buurt, tram of trycicle neemt naar de plaatselijke bib of cinema (als die er al is..).
Leven op het ritme van thuis, maar ergens anders...
Zes maanden genieten van de thuisbasis en familie, terwijl je de voorbereidingen doet voor je volgende zes maandelijks "tijdelijk adres"
Misschien komt het er wel eens van, alleen...die droom zou nog mooier zijn als je hem kunt delen met een gelijkgestemde ziel...Ben jij dat? Laat het me weten, en misschien? Ja, misschien.....
Ik ben meer "in de richting" dan ;-) Zou idd fijn zijn om nog wat nieuwe mensen te leren kennen om mee samen te reizen ipv alleen...Ik ben ook geïnteresseerd om mensen te ontmoeten die graag reizen. Heb al veel gereisd, maar alleen heb ik er niet veel zin in.
@kaatje.k Ik heb je net een privébericht gestuurd, maar zie nu dat je van Amsterdam bent. Dat is natuurlijk wel wat uit mijn richting.
Misschien zijn er bij die wat dichterbij wonen. Ikzelf ben van Grobbendonk. Laat maar iets weten.
Ik ben wel een stukje ouder dan jij Carin maar het lijkt me leuk om elkaar eens te ontmoeten in Amsterdam. Ik ben wel net terug en nog even niet toe aan een volgende reis, maar laten we eens kijken of we een beetje dezelfde ideeen hebben. Mail me even als je interesse hebt. klinkie.k@gmail.comIk zie dat er al een tijdje niets meer gepost is, maar wie weet volgt iemand dit forum nog. Ook ik ben op zoek naar een vakantiemaatje. Wil dit jaar eigenlijk nog wel een week of zo weg. Marokko of ergens wandelen ofzo. Actief. Geen strandvakantie. Ik ben een vrouw van in de 50 en woon in Amsterdam. Stuur me een berichtje.