Zijn er nog avontuurlijke 50-plussers?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toevallig hier deze site ontdekt. Ik wil graag volgend jaar een maand naar nieuw Zeeland . Lijkt me een prachtig land. Maar ben geen goede organisator. Ik heb geen zin om hier alleen te reizen en wil dit graag samen met iemand doen die ook dit land wil ontdekken

Goedemorgen,, ik ben 68 en ga komende winter van January tm maart naar, Spain... Ik zoek een blij persoon,, easy going.., om eventueel een appartement te delen,,, Costa Blanca.. Gr Irene
Dag Irene, mijn plannen om te overwinteren sluiten daar deels bij aan, ik stuur je een bericht met toelichting en vragen. Frank, bijna 65, gepensioneerd.

Hallo allemaal
Ik zit met een gigantische zomervakantie. Laten jullie weten wat jullie van plan zijn. Lijkt me echt een leuke groep om bij aan te sluiten. Ik heb niet veel eisen, alles is goed. Ik ben een vrouw van 49. En ik heb sinds kort een campertje. Ik vind jullie precies een heel leuk gezelschap al.

Dag allen,

Zoek gezelscxhap om de top vaqn de Kilimanjaro e verkennen.
periode en route samen te bespreken.
ben jong zeventiger met wat avontuurlijke ervaring.

Hallo Kaatje, je oproep is al van enige tijd geleden maar wie weet. Ik ben Catharina, een fitte 60-er en sinds kort ibv camper waarmee ik door Europa wil toeren, Niet gassen langs de snelwegen maar tuffen over mooie B-wegen, ook off-grid camperen op mooie plekjes. Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot voor deze trips, dichtbij en ver weg, lang en kort. Ik heb veel gereisd in Azië, Nieuw Zeeland en Australië.

Ha DM, ik ben ook 55jr (man) en wil graag eind maart / begin april naar Zuid-Amerika voor een maand. Ik denk aan Cuba, Colombia, Mexico, Argentinië. Zou dit kunnen passen in jouw plannen? Laat me het dan weten.

Hallo Kaatje, je oproep is al van enige tijd geleden maar wie weet. Ik ben Catharina, een fitte 60-er en sinds kort ibv camper waarmee ik door Europa wil toeren, Niet gassen langs de snelwegen maar tuffen over mooie B-wegen, ook off-grid camperen op mooie plekjes. Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot voor deze trips, dichtbij en ver weg, lang en kort. Ik heb veel gereisd in Azië, Nieuw Zeeland en Australië.
Dag dames. Hier ook avontuurlijke 60 plusser bijna met pensioen. Graag wat avontuur in de natuur zowel bergen als water. Heb (nog) geen camper maar staat op de planning. Wel kampeergerief. Al vaker korte reisjes georganiseerd alleen. Trips naar verre bestemmingen nog op de Bucket list. Hoop gelijkgestemde reizigers te ontmoeten via dit forum. Christine

Beste 50 plussers, dit lijkt een gezellige groep waar ik me graag bij aansluit. Ben een vrouw van 61, veel gereisd ook voor werk, maar laatste jaren (te) veel in NL gebleven. Ben nu op korte termijn op zoek naar iemand om samen naar Kaap Verdische eilanden te gaan ( maart) 2 weken rondreis of iets anders warms, maar niet te ver weg. ( hoewel Costa Rica me ook fijn lijkt) Groeten van Luz

Ik hoor qua leeftijd ook bij de club en ben ondernemend en hou van reizen. Ik wil dit jaar korte stedentrips maken, bijv een paar dagen Tel Aviv. Lijkt me wel leuk om dat samen met iemand te doen.

Heb het plan om eind dit jaar, december, een grote reis door de VS te maken. Heb ook andere plannen maar als jij zin hebt om een paar weken samen op te trekken, dan hou ik me aanbevolen.
Grtz Pauly

Hi allemaal, ik ben ook zo’n 50 plusser (59) die graag wat van de wereld ziet. Ik heb vroeger veel alleen gereisd, maar vind het tegenwoordig gezelliger om samen te reizen.
Momenteel woon ik in het NL deel van de Caribbean en wil ik graag mijn omgeving wat meer ontdekken; US, Canada, midden en zuid Amerika en andere Caribische eilanden.
Gr. Petra

Ik zie dat de US vooraan in de lijst staat van landen die je nog wilt ontdekken. Wanneer zou je dat willen doen en hoe wil je reizen, backpack, trein, auto huren, camper. Of zijn je plannen nog niet zo duidelijk?
Pauly

Hallo allen. Ook ik zou graag nog wat meer van onze prachtige aardbol zien. Heb al wat landen bezocht maar er is nog zoveel meer. Ben een 53-jarige Noord-Hollandse, spontaan, zelfstandig en onafhankelijk en het lijkt me heel leuk in contact te komen met anderen die er ook graag samen op uit willen. Maar waarbij we niet 24 upd op elkaars lip zitten, je hebt ook zo nu en dan je eigen vrijheid en ruimte nodig. Dus inderdaad: vrijheid! Herkenbaar voor meer mensen dan Kaatje? Sta voor heel veel open maar stiekum hoop ik degene te treffen die er ook wat voor voelt om met een campertje door Canada te toeren. Een treinreis door bijvoorbeeld Schotland te maken. Of met de Hurtigruten (ja echt, ik verzin het niet) door Noorwegen te varen. Groetje, Hanneke

Als ik mag kiezen: met de Hurtigruten door Noorwegen varen staat ook op mijn buckitlist. Wanneer zou je dat willen doen, dit jaar nog en in welke periode?

Ik ben Piet 64 jaar en ben zeker nog niet uitgeblust. Ik durf zelfs zeggen dat het leven begint vanaf 64. Ik heb nog een bucketlist te gaan, waarop nog heel wat bestemmingen staan. In eerste instantie zoek ik eigenlijk iemand die naar Namibië wil. Een natte droom van mij. Begeleid of avontuurlijk, geen probleem. Een voorkeur voor een avontuurlijke reis. Met een huurauto?
Ik heb kanker en heb nog twee nucleaire behandelingen te gaan, deze zouden in mei aflopen en dan maar hopen.
Wat de datum betreft ben ik voor de rest in invaliditeit. Elke dag is goede dag om te vertrekken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan