is Perú wat voor je ?Heb je mijn persoonlijke bericht aan jou gelezen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is Perú wat voor je ?Heb je mijn persoonlijke bericht aan jou gelezen?
Dag Irene, mijn plannen om te overwinteren sluiten daar deels bij aan, ik stuur je een bericht met toelichting en vragen. Frank, bijna 65, gepensioneerd.Goedemorgen,, ik ben 68 en ga komende winter van January tm maart naar, Spain... Ik zoek een blij persoon,, easy going.., om eventueel een appartement te delen,,, Costa Blanca.. Gr Irene
Bericht gezien, en geantwoord met vraag naar dag en tijdstip, ik wacht op verdere reactie.Hola, heb berichtje gestuurd, met het idee om even te bellen. Gr Irene
Niet op dit moment!is Perú wat voor je ?
Dag dames. Hier ook avontuurlijke 60 plusser bijna met pensioen. Graag wat avontuur in de natuur zowel bergen als water. Heb (nog) geen camper maar staat op de planning. Wel kampeergerief. Al vaker korte reisjes georganiseerd alleen. Trips naar verre bestemmingen nog op de Bucket list. Hoop gelijkgestemde reizigers te ontmoeten via dit forum. ChristineHallo Kaatje, je oproep is al van enige tijd geleden maar wie weet. Ik ben Catharina, een fitte 60-er en sinds kort ibv camper waarmee ik door Europa wil toeren, Niet gassen langs de snelwegen maar tuffen over mooie B-wegen, ook off-grid camperen op mooie plekjes. Ik zoek een vrouwelijke reisgenoot voor deze trips, dichtbij en ver weg, lang en kort. Ik heb veel gereisd in Azië, Nieuw Zeeland en Australië.