Booking.com

Zijn er nog avontuurlijke 50-plussers?

kaatje.k

Member
Hallo An, het is zeker een beetje ver voor jou om naar onze ontmoeting te komen in Amsterdam. Je bent wel de enige zover die interesse in de VS heeft. Om de anderen niet met onze persoonlijke voorkeuren lastig te vallen zou je mij kunnen emailen hoe jij een reis naar de VS voor je ziet. Welk deel van de VS, waar logeren, hoe lang, wanneer, welk vervoer enz. Wil je dit emailen naar klinkie.k@gmail.com? Het zou leuk zijn als het zou lukken! Groet, Cathy

johano

New Member
Ja ik! En ik heb nog behoorlijk veel bestemmingen op mijn bucket list staan maar... ik heb een probleem! Er zijn namelijk reizen die ik liefst ongeorganiseerd wil maken, dus een soort route uitstippelen waar best van afgeweken mag worden, met openbaar vervoer (of waar dat moeilijk is met een huurauto) rondreizen en onderweg een leuk hotelletje of net hostel zoeken, blijven of gaan zoals je wilt... met andere woorden: Vrijheid. Het probleem is dat een jongere niet met een ouder persoon wil reizen (logisch, wij feesten niet meer zo uitbundig) maar ook dat er maar weinig 'ouderen' zijn die hierin geinteresseerd lijken te zijn. En dat vind ik niet logisch, want die moeten toch echt wel te vinden zijn.
Daarom dacht ik om dat eens te polsen via deze website en niet alleen voor mij maar misschien vinden diegenen die reageren ook wel een gelijkgestemde reisgenoot voor hun bestemming.
En zijn er landen zijn waar rondreizen wat moeilijk is dan hoort een semi-georganiseerde reis natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Laat je wat van je horen? Waar wil je heen, hoelang, wanneer, zelfstandig/rondreis enz.
En ook gezelschap voor een weekje zon is prima.

johano

New Member
ik ben johan 58 zou hier misschien zoals jj kaatje vrij of met huurauto rondreizen najaar 2019 australie voor een paar weken geen zin om alleen te reizen ik ben ook zo een oudere die vroeger veel heb gezien met de rugzak zelf of georganiseerd reis heeft gemaakt in de meeste continenten maar deze ontbreekt ik ben van willebroek jullie komen al eens samen zie ik sta open voor reaktie's

ptrr

New Member
Goedemiddag ,hoe kan ik jullie herkennen morgen ,doe zelf een blauw jasje en zwarte pet op Groet

kaatje.k

Member
Hallo Peter, goed dat je dat zegt. Mijn foto staat wel op de site dus daar moet je maar even naar kijken. Wat ik draag is nog niet bekend, ligt aan het weer, regen of zon? Maar als jullie bbuiten voor de ingang staan dan vinden we elkaar wel. Of zal ik zo'n Chinees vlaggetje meenemen šŸ™ƒ?
Ik hoop het te redden om 2 uur anders ben ik er kort daarrna. Ik ga nl eerst Nordic walken in het A'damse Bos, moet dan even naar huis en... mijn fiets is net gestolen dus kom ik met de tram. Tot morgen!!!!

JohnTheNomad

New Member
Hoi allemaal! Ik ben sinds een paar maanden met vroeg-pensieon zoals dat zo mooi heet. Eb ga er dus van genieten! Ik ben de komende maanden in zuid oost Azie en ga daar met de motor door b.v. Thailand en wellicht oversteken naar Indonesie. Ik ben een ervaren reiziger en lekker avontuurlijk ingesteld. Mocht er iemand zijn die een deel van de trip wil meemaken, graag een berichtje.

kaatje.k

Member
Hoi allemaal! Ik ben sinds een paar maanden met vroeg-pensieon zoals dat zo mooi heet. Eb ga er dus van genieten! Ik ben de komende maanden in zuid oost Azie en ga daar met de motor door b.v. Thailand en wellicht oversteken naar Indonesie. Ik ben een ervaren reiziger en lekker avontuurlijk ingesteld. Mocht er iemand zijn die een deel van de trip wil meemaken, graag een berichtje.
Klinkt fantastisch John, ik heb voor nu even andere plannen maar wellicht iemand anders? Geniet van je trip! Cathy

D

DM11240

Guest
Ik ben ook geĆÆnteresseerd om mensen te ontmoeten die graag reizen. Heb al veel gereisd, maar alleen heb ik er niet veel zin in.
@kaatje.k Ik heb je net een privƩbericht gestuurd, maar zie nu dat je van Amsterdam bent. Dat is natuurlijk wel wat uit mijn richting.
Misschien zijn er bij die wat dichterbij wonen. Ikzelf ben van Grobbendonk. Laat maar iets weten.

Erwin B

Member
Ik ben Erwin, een rustige en redelijk sportieve man van 52j, en ik woon in het midden van het land. Ik wil nog zoveel van de wereld zien dat het mij niet heel veel uitmaakt waar de reis naar toe gaat. Maar Aziƫ staat wel hoog op mijn bucketlist. Ik denk hierbij aan Vietnam, Maleisie of Thailand. Maar het kan ook een zonnige vakantie in Europa zijn.
Een groepsreis of alleen met vakantie gaan is niet mijn ding.
Ik heb een aantal oproepen geplaatst maar krijg daar nauwelijks reacties op. En als Je denkt dat je een reisgenoot hebt gevonden dan blazen ze de reis op het laatste moment af. Als ik iets beloof dan doe ik dat.
Ik kan en wil vanaf 10 juni al weg. En dan waarschijnlijk in augustus nog een keer.
Ben jij die gezellige reisgenote die ook van de zon en lekker eten geniet, en er ook op uit wil trekken om iets van het land te zien, aarzel dan niet om te reageren.
Ik reageer altijd.
Gr.Erwin

Lutvdk

Member
Hallo,
Ik zoek nog reisgenoten, ik heb dit jaar in het najaar 4 maanden verlof genomen. Ik heb al wel wat gereisd, maar er staat nog veel op mijn lijst. Doordat een reis is weggevallen, ben ik terug op zoek nr reisgezelschap.
Ik ben 58 jaar, groetjes lut

kaatje.k

Member
Hallo,
Ik zoek nog reisgenoten, ik heb dit jaar in het najaar 4 maanden verlof genomen. Ik heb al wel wat gereisd, maar er staat nog veel op mijn lijst. Doordat een reis is weggevallen, ben ik terug op zoek nr reisgezelschap.
Ik ben 58 jaar, groetjes lut
Hoi Lut, Misschien is het een goed idee om je gewenste bestemmingen en de reisperiode te noemen (wanneer en hoelang).

Lutvdk

Member
Hoi Lut, Misschien is het een goed idee om je gewenste bestemmingen en de reisperiode te noemen (wanneer en hoelang).
Ik ben vrij vanaf 22/9 tot 15/1/2020;
Myanmar, laos, Vietnam, Cambodja, Maleisiƫ Indonesiƫ, ....
Afrika trekt me niet zo aan, zuid Amerika wel (daar nog niet zoveel gedaan)
Ik boek niet graag teveel op voorhand, zodat ge ter plaatste nog wat vrijheid hebt

Lutvdk

Member

Lutvdk

Member
Ik heb in het najaar 4maanden verlof genomen, vanaf eind september. Zoek je voor die periode nog reisgenoot? Waar zit je dan

Lutvdk

Member
Ik ben vrij vanaf 22/9 tot 15/1/2020;
Myanmar, laos, Vietnam, Cambodja, Maleisiƫ Indonesiƫ, ....
Afrika trekt me niet zo aan, zuid Amerika wel (daar nog niet zoveel gedaan)
Ik boek niet graag teveel op voorhand, zodat ge ter plaatste nog wat vrijheid hebt
Ik heb mijn bericht blijkbaar niet verstuurd, zal het nog eens proberen

Lutvdk

Member
Nr Cambodja? Of blijf je in thailand.
Of richting Maleisiƫ?
Zoek je nog reisgenoot of al iemand gevonden?
Ik ben net begonnen aan mijn planning, alleen durf ik niet goed. Ofwel zoek ik reisgenoot of groepsreis.
Voorkeur is nog iemand vinden om mee te reizen

Laatst bewerkt:

Jean59

New Member
Ja ik! En ik heb nog behoorlijk veel bestemmingen op mijn bucket list staan maar... ik heb een probleem! Er zijn namelijk reizen die ik liefst ongeorganiseerd wil maken, dus een soort route uitstippelen waar best van afgeweken mag worden, met openbaar vervoer (of waar dat moeilijk is met een huurauto) rondreizen en onderweg een leuk hotelletje of net hostel zoeken, blijven of gaan zoals je wilt... met andere woorden: Vrijheid. Het probleem is dat een jongere niet met een ouder persoon wil reizen (logisch, wij feesten niet meer zo uitbundig) maar ook dat er maar weinig 'ouderen' zijn die hierin geinteresseerd lijken te zijn. En dat vind ik niet logisch, want die moeten toch echt wel te vinden zijn.
Daarom dacht ik om dat eens te polsen via deze website en niet alleen voor mij maar misschien vinden diegenen die reageren ook wel een gelijkgestemde reisgenoot voor hun bestemming.
En zijn er landen zijn waar rondreizen wat moeilijk is dan hoort een semi-georganiseerde reis natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Laat je wat van je horen? Waar wil je heen, hoelang, wanneer, zelfstandig/rondreis enz.

Jean59

New Member
Ik ben het volkomen eens met u. Ik zoek ook iemand om samen een reis te maken.

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan